Turisme de Lleida presenta la campanya ‘Lleida, tot el que estimes’

Imatge de la presentació de la nova campanya turística de Lleida

Turisme de Lleida presenta la campanya 'Lleida, tot el que estimes' | LleidaDiari.cat

El tinent d'alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, va presentar la setmana passada la nova campanya de promoció turística de la ciutat, que sota el lema 'Lleida, tot el que estimes', es començarà a difondre a través dels mitjans de comunicació a partir del pròxim dissabte, 26 de setembre.

 

La campanya està basada en alguns dels valors de la ciutat en clau d'atractivitat, però també posa de manifest la singularitat de la ciutadania, potenciant l'autoestima, d'aquí el lema escollit, 'Tot el que estimes', que rebla el clau amb una segona crida, que explicita 'Amb qui més estimes'.

 

[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]

 

L'atractiu que ha de generar la ciutat de Lleida

El tinent d'alcalde Paco Cerdà ha reivindicat l'atractiu que ha de generar la ciutat de Lleida, ja entesa com a capital de la Catalunya interior, i ha posat de manifest l'oportunitat d'aquesta campanya.  La campanya es desenvoluparà entorn de 4 eixos de promoció. Els dos primers fan referència a la cultura i el patrimoni, en tant que la ciutat de Lleida és manifestament rica i valuosa en aquests dos nivells de capacitat de promoció els quals, definitivament, han d'arribar a tots els racons del país. Un tercer eix és la natura.

 

En aquest sentit, les corones verdes que envolten la ciutat i. especialment l'Horta de Lleida, el parc Natural de la Mitjana, la vinya o l'entorn del riu són elements que confegeixen una personalitat distintiva a la ciutat i als seus atractius. El darrer dels eixos de la campanya és la gastronomia, un element qualitatiu innegable de la ciutat. Està previst que aviat es presenti una subcampanya específica de suport i promoció del sector de la restauració de la ciutat.

 

Un model que s'està treballant des de la passada primavera

La campanya 'Lleida, tot el que estimes, amb qui més estimes' és un model que s'està treballant des de la passada primavera, que s'ha anat adaptant d'acord amb les diferents fases i restriccions que ha viscut la ciutat en plena pandèmia per la COVID-19 i que respon al canvi de model en l'àmbit turístic. Aquest atorga especial protagonisme a la sostenibilitat, la natura, la gastronomia i, en paral·lel, descobreix un nou perfil de consum de turistes de proximitat, de cap de setmana, familiar o de grups reduïts. Un consum que té com a objectiu d'optimitzar la visita turística amb descobertes, experiències, shopping i cuina de proximitat i d'identitat.

 

La campanya fixa el seu objectiu en la captació de turisme de Catalunya i de la franja més propera de l'Aragó, i esdevé el tret de sortida d'un seguit d'iniciatives de promoció que, a mesura que es vagin consolidant els diferents estadis de normalitat, s'aniran sumant amb nous elements audiovisuals i de dimensió mediàtica.