Catalunya Diari

Una vintena d’agents de salut sensibilitzaran a Lleida els joves davant la Covid-19

El Departament de Presidència ha encarregat a la Creu Roja a Catalunya el desplegament d’un dispositiu d’un miler de persones a tot Catalunya

Extracció de sang per detectar el coronavirus
Una vintena d’agents de salut sensibilitzaran a Lleida els joves davant la Covid-19 | ACN

Un miler de voluntariat i joves informadors de la Creu Roja d'arreu de Catalunya conscienciaran més de 95.000 joves sobre les mesures de prevenció i de protecció davant el coronavirus.

Ho faran en l'àmbit de l'oci nocturn. Els joves sensibilitzadors estaran a peu de carrer, a les zones costaneres i d'oci de 38 municipis catalans, a partir del vespre i fins a la matinada. A la demarcació de Lleida, la campanya començarà demà divendres 14 d'agost i es durà a terme a Lleida, Balaguer, Tàrrega, Mollerussa i Alcarràs amb la incorporació de 20 agents de salut: 4 a Tàrrega, 4 a Mollerussa, 4 a Balaguer, 6 a Lleida i 2 a Alcarràs.

▶ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!

El servei es reforçarà fins a les 2 de la matinada

Els i les agents informadors/res faran sensibilització de dimecres a diumenge de 8 del vespre a 12 de la nit i divendres i dissabtes el servei es reforçarà fins a les 2 de la matinada. L'acció de sensibilització, promoguda pel Departament de la Presidència, compta amb missatges i situacions estiuenques per a les xarxes socials usant l'etiqueta #COVIDSPOILER i es realitzarà fins al pròxim 15 de setembre.

Paral·lelament a les accions de carrer, també es durà a terme una acció de sensibilització a les xarxes socials, per tal d'amplificar la difusió del missatge a través de missatges informatius amb consells de prevenció. Amb l'etiqueta #COVIDSPOILER l'acció apareixerà a les xarxes socials, on hi ha una major presència d'aquest públic, com ara Instagram, Tik Tok, Spotify, Twitter o Youtube.

Com si es tractés d'una nova sèrie, la campanya, promoguda pel Departament de la Presidència en col·laboració amb la Creu Roja, ens revela a la seva nova campanya com acabaran els i les joves si no es prenen les mesures de protecció necessàries contra la COVID-19. Es tracta d'una campanya de conscienciació per als i les joves de Catalunya, les quals s'han convertit les últimes setmanes en el principal focus de contagi i propagació del virus.

Les conseqüències de no prendre mesures

L'acció de sensibilització #COVIDSPOILER revela les conseqüències de no prendre mesures per frenar la propagació del virus, mitjançant situacions protagonitzades per noies i nois inspirades en fets reals. #COVIDSPOILER té com a objectiu principal impactar el públic jove català mostrant les conseqüències de no seguir les mesures de protecció en situacions típicament estiuenques.

Per arribar al target, la campanya utilitza referències gràfiques i narratives del món de les sèries, amb les quals la població de 16 a 25 anys hi conviu en el seu dia a dia. Tractar la pandèmia com si fos una sèrie, llenguatge que els i les joves coneixen, i reflectir situacions quotidianes, són les dues claus per apropar-se al públic objectiu.


Comentaris

envia el comentari