Un veí de Begur (Baix Empordà) de 23 anys ha mort ofegat aquest dimecres mentre treballava col·locant les boies per a embarcacions del Club Nàutic de Sa Riera per a la temporada d’estiu, segons ha confirmat a l’ACN l’alcaldessa de la població, Maite Selva. La víctima i un altre home feien aquestes tasques a la platja de Sa Riera quan, cap a les sis de la tarda, el company ha avisat els serveis d’emergència en veure que el jove no sortia a la superfície. Ell mateix amb la col·laboració d’altres persones ha aconseguit treure’l de l’aigua i l’han dut a la platja, on la Policia Local li ha fet maniobres de reanimació, mentre arribava el SEM. Ni aquests maniobres ni les posteriors del SEM han pogut salvar la vida del jove.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!












