Un jove de 20 anys ha mort aquest diumenge a la tarda mentre es banyava en un pantà d’Alcarràs, a la comarca del Segrià. El jove era amb un grup d’amics en una zona situada entre Montagut i la Cerdera, prop del terme municipal de Lleida, segons han explicat a l’ACN fonts municipals. Al lloc hi han anat unitats dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d’Emergències Mèdiques.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!












