Successos
accident laboral Catalunyaaccidents laborals 2026caiguda en alturaMossos d'Esquadraseguretat laboraltreballador mort Sant Pere de Ribes

Mor un treballador en caure de set metres en una nau industrial a Catalunya

L'home, de 64 anys, feia tasques de manteniment

Comparteix

mossos
Imatge dels Mossos / LleidaDiari.cat

Un home de 64 anys ha mort aquest dijous al migdia en un accident laboral a Sant Pere de Ribes, al Garraf, després de caure des d’uns set metres d’alçada mentre feia tasques de manteniment en una nau industrial. Les causes del succés s’estan investigant.

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 12.50 hores. Quan els serveis d’emergència han arribat al lloc dels fets, no han pogut fer res per salvar la vida del treballador. El cas ha quedat en mans del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vilanova i la Geltrú i del Departament d’Empresa i Treball, tal com estableix el protocol habitual en accidents laborals amb víctimes mortals.

El segon accident laboral mortal registrat aquest dijous 

Es tracta del segon accident laboral mortal registrat aquest dijous a Catalunya. A primera hora del matí, un altre treballador, de 56 anys, ha perdut la vida a la Ràpita, al Montsià. En aquest cas, l’home estava reparant una teulada quan l’estructura ha cedit i ha caigut al buit. Els fets han tingut lloc poc abans de les vuit del matí.

Amb aquestes dues noves víctimes, la sinistralitat laboral continua en augment a Catalunya. Segons el recompte de dades oficials actualitzat fins al 31 de març, enguany ja han mort 25 persones en accidents de treball, sis més que en el mateix període de l’any passat, quan se’n van registrar 19.

D’aquest total, deu defuncions han estat per causes traumàtiques, com ara atropellaments, xocs o caigudes des d’alçada, una de les principals causes de mortalitat laboral. Aquestes dades tornen a posar sobre la taula la necessitat de reforçar les mesures de prevenció i seguretat a les empreses per reduir els accidents laborals i protegir la salut dels treballadors.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Detingut un professor a Catalunya per assetjar sexualment alumnes
Acusen un home de segrestar i violar una noia dins una furgoneta a Lleida

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar