Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns un home, de 35 anys, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència. Els fets van passar dilluns, pels volts de les 14.15 hores, quan una patrulla de Mossos d'Esquadra, que estava fent tasques de seguretat ciutadana en servei no uniformat per l'Eix Comercial de Lleida, va detectar un lladre amb una bossa carregada d'objectes.
Davant la possibilitat que els objectes de la bossa poguessin ser sostrets els agents van reclamar la presència de l'individu i aquest va iniciar una maniobra evasiva. Poc després va ser interceptat i, en el moment en què la patrulla estava fent gestions, una botiguera va sortir del seu establiment i va manifestar que l'home retingut acabava de robar a la seva botiga després d'intimidar-la.
A l'interior de la bossa portava peces de roba d'una botiga
Davant d'aquests fets es va procedir a la detenció de l'individu i es va comprovar que a l'interior de la bossa portava peces de roba d'una botiga propera. Els agents van contactar amb l'encarregat d'aquesta botiga i els va manifestar que feia poca estona havia patit un robatori amb intimidació. El detingut, amb més d'una vuitantena d'antecedents, passarà avui a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.