Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dijous 21 de setembre un home de 41 anys acusat de cultivar una cinquantena de plantes de marihuana en un hort d’un mas ubicat a Cervià de les Garrigues (les Garrigues). La detenció és fruit d’una investigació que la policia va iniciar la setmana passada després que un agent fora de servei advertís de la possible existència d’una plantació en una masia del municipi.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Els investigadors van poder localitzar al camí que uneix el poble amb Castelldans. Després del descobriment, els Mossos van executar aquest dijous 21 de setembre, cap a les 9.00 hores, un escorcoll al lloc dels fets. La policia va comissar 47 plantes de marihuana, d’aproximadament 1 metre d’alçada, plantades en un hort a l’exterior del mas.
El cos policial va procedir a la detenció del propietari de les plantes com el suposat autor d’un delicte contra la salut pública. L’home va quedar en llibertat després de declarar davant la policia i amb l’obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan sigui requerit.