Sin categorizar

Música, tir al plat i ballada de sardanes, entre els actes programats per a la festa major de Soses

Comparteix

Imatge de la darrera festa major de Soses | LleidaDiari.cat

 

Soses ja té perfilat el programa d’actes de la Festa Major de Sant Sebastià, que se celebrarà el dissabte 20 de gener. Les activitats començaran amb tir al plat i un esmorzar popular al camp de tir Joan Farré, organitzat per la Societat de Caçadors Lo Perdigó.

 

Encara al matí, es farà el XXI Campionat de Botifarra a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, organitzat per l’Associació de Joves de Soses, i posteriorment la processó i Missa solemne en honor a Sant Sebastià, acompanyada per la Coral Clamor de Soses i la Cobla Contemporània. El matí acabarà amb una ballada de sardanes amb la mateixa cobla a la plaça de l’Ajuntament. Ja a la tarda, els actes començaran amb un espectacle d’animació infantil a càrrec d’El Sidral a la plaça de l’Ajuntament.

 

Més tard hi haurà un concert i ball amb l’orquestra Nueva Alaska a la Sala del Ball. Aquesta mateixa orquestra amenitzarà el ball de nit, que acabarà amb una sessió de discomòbil amb DJ Nar6 Sound, tot plegat organitzat per l’Ajuntament i la Comissió de Festes de Soses.

  

 

Cartell de la festa major de Soses

Cartell de la festa major de Soses | LleidaDiari.cat

 

Els Pompièrs d’Aran salven un excursionista de 39 anys que havia patit un traumatisme al cap a Vielha
Mor una dona en un xoc entre un turisme i un camió a Bossòst

Últimes Noticies

També et pot interessar