Cultura
culturaLLEIDAmúsicamusiquem

Ja a la venda les entrades del concert més emotiu del Musiquem Lleida

La cloenda de la 21a edició se celebrarà el 4 d'octubre i culminarà amb el 'Cant de les estrelles' d'Enric Granados

Comparteix

Imatge d’arxiu de la darrera edició del Musiquem Lleida. / Defoto.
Imatge d’arxiu de la darrera edició del Musiquem Lleida. / Defoto.

El Musiquem Lleida ha posat a la venda les entrades del concert de cloenda de la seva 21a edició, que tindrà lloc el 4 d’octubre. Enguany, l’acte estarà dedicat a la memòria de Maria Carme Valls, fundadora de la Coral Shalom, impulsora del festival i una de les figures més destacades de la vida coral i musical de Lleida.

A més, el concert portarà per títol «Laments de l’ànima, cants d’estrella». La proposta oferirà un recorregut musical per diferents emocions, com el record, la pèrdua, l’esperança i la bellesa. Finalment, culminarà amb el Cant de les estrelles, una de les obres més emblemàtiques del compositor lleidatà Enric Granados.

Una cloenda coral dedicada a Maria Carme Valls

El concert reunirà la Coral Shalom, el Cor Contrapunto Vocale i un conjunt instrumental. La direcció anirà a càrrec de Júlia Sesé Lara i Albert Cabero Olaya.

Així mateix, el programa inclourà obres d’Eduard Morera, Manuel Oltra, Joan Manén, Josep Ollé i Josep Vila. També s’interpretarà el Lamento d’Arianna, de Claudio Monteverdi, un fragment del Rèquiem de Gabriel Fauré i el Cant de les estrelles, d’Enric Granados.

El cor infantil participarà per primera vegada en la cloenda

Una de les grans novetats d’aquesta edició serà la participació del cor infantil de la Coral Shalom en el concert final del festival.

A més, durant la interpretació del Cant de les estrelles també s’hi afegiran cantaires d’altres corals de Lleida. D’aquesta manera, la cloenda es convertirà en una gran proposta coral que reforçarà el caràcter col·laboratiu del festival.

Segons la presidenta de la Coral Shalom, Teresa M. Coca, el concert començarà amb El testament d’Amèlia, una de les melodies més antigues de la cultura popular catalana. Tot i el caràcter emotiu del programa, assegura que no serà un concert trist. Al contrari, combinarà diferents sentiments i emocions per oferir una experiència musical plena de matisos.

El Musiquem Lleida prepara una nova edició plena de música

Paral·lelament, l’organització continua treballant en la programació del Musiquem Lleida, que se celebrarà els dies 2, 3 i 4 d’octubre.

Actualment, el festival es troba en fase de selecció dels grups i solistes que hi participaran. Com en les edicions anteriors, l’objectiu serà portar la música en directe a carrers, places i espais emblemàtics de Lleida. Alhora, el certamen mantindrà el seu compromís amb la proximitat, la participació ciutadana i la diversitat musical.

Organitzat per la Coral Shalom, el Musiquem Lleida arriba a la seva 21a edició consolidat com un dels festivals musicals de referència de la ciutat.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Estamariu es prepara per a tres dies de música, cultura i natura
El Cogul acull una experiència única entre art rupestre i música en directe

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar