LaTemporada Lleida ha incorporat una nova sessió de l’espectacle ‘Bunji, la petita coala’ de la companyia Festuc Teatre, després que les entrades per a la representació del diumenge 28 de gener a les 12h s’esgotessin. Aquesta addicional funció tindrà lloc a les 17 h, també al Teatre municipal de l’Escorxador, oferint una oportunitat addicional als espectadors.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
L’espectacle, integrat a les propostes familiars ‘Amb la tribu’ de LaTemporada, presenta una narrativa envoltada de teatre i titelles, transportant l’audiència al món de la Bunji, una coala juganera en un bosc d’eucaliptus. Amb una durada de 50 minuts, s’adreça a infants de més de tres anys i les entrades tenen un preu de 10 euros (6 euros per a amics/gues de LaTemporada).
A més, arran del gran èxit de l’espectacle, s’ha presentat el conte ‘Bunji, la petita coala’, una adaptació amb text de Pep Molist i il·lustracions d’Anna Mongay, que es llançarà oficialment el dimarts 23 de gener a les 18 h a la llibreria el Genet Blau, explorant temes com la biodiversitat i el canvi climàtic.












