XERRADA A CÀRREC DE MAITE PERIS
Producció d’esdeveniments
Dijous, 7 de novembre a les 19 h
Bucs d’Assaig El Mercat (Plaça Sant Jordi s/n – Lleida)
ENTRADA LLIURE
MAITE PERIS, Producció d’esdeveniments.
Tenim un bolo… i ara què fem?
Comencem amb la producció!
Com és el procés de producció un cop s’ha tancat un concert? Quina informació i documents et demanaran? Saps què és un rider tècnic o d’hospitalitat? Explicarem quines són les persones implicades i les tasques a dur a terme en la producció d’un concert.
Amb Maite Peris, Tour Manager, Producció, Hospitality, Logística. Apassionada de la música, aquesta lleidatana ha treballat en festivals com Primavera Sound, Sónar o Share, a més de donar suport com a freelance a artistes internacionals i nacionals com Alizzz, Ana Tijoux, Arca, Bad Gyal, BB Trickz, Kora, La Élite, Queralt Lahoz, RVFV, Vive la Fête, entre d’altres.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
XERRADA A CÀRREC DE PEP SAULA
Producció musical
Dijous 14 de novembre a les 19 h
Servei Comarcal de Joventut – Jove_Segrià (Carrer Jaume II, 15 – Lleida)
ENTRADA LLIURE
PEP SAULA, Producció musical
Per què fem Pop?
En aquesta xerrada Pep Saula explicarà el procés de producció d’una cançó centrant-se tant en els aspectes tècnics com en la part més essencialista i intrínseca de la música pop: es parlarà de tècniques d’arranjament, plug-ins i mescla però també dels objectius comercials, de la visió i el missatge de l’artista i de la transcendència de les obres.
En Pep Saula és un jove productor musical, compositor i enginyer. Guanyador del Premi Enderrock a Millor Productor Musical l’any 2024 amb només 22 anys, ha col·laborat amb grups del panorama musical català com Ginestà, Buhos, Flashy Ice Cream, The Tyets o Sexenni (del qual n’és membre) conjuntament amb altres projectes com Fresquito y Mango, Crystal Fighters o Juan Magán. Combina la seva faceta de músic i productor amb la d’activista cultural, col·laborant al programa Tot és comèdia de SER Catalunya i al Nervi de TV3 o participant en la producció del Festival Mússol, un concert solidari on es sensibilitza i es recapten fons per a la recerca del càncer infantil.