Mercat de Palmes i Palmons, fins al dia 10 d'abril a la plaça de la Catedral
Les tradicionals parades tornen després de dos anys de parèntesi per la pandèmia, i també seran als mercadets de Camp d'Esports i Barris Nord
Més informacióhttps://t.co/Ri29hQnbP0 pic.twitter.com/ufV3fPWk6l
— Ajuntament de Lleida (@paerialleida) April 4, 2022
La regidoria de Consum, Comerç, Mercats i Participació de l'Ajuntament de Lleida impulsa el tradicional Mercat de Palmes i Palmons que torna amb normalitat a la plaça de la Catedral, després d'un parèntesi de dos anys per la pandèmia.
La regidora, Marta Gispert, ha mostrat la seva satisfacció perquè es recupera un dels mercats tradicionals més arrelats a la ciutat de Lleida.
[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]
Des d'avui dilluns, més de 20 metres lineals de palmes i palmons es despleguen en aquesta ubicació, on hi seran fins al mateix dia 10, Diumenge de Rams. Tot i això, per tal de traslladar l'oferta a altres punts de trobada estratègics de la ciutat, també hi haurà parades de palmes i palmons al mercadet de Camp d'Esports, dijous dia 7, i al mercadet de Barris Nord, dissabte dia 9.
Una àmplia oferta d'aquest producte tradicional
El Mercat de Palmes i Palmons de Lleida ofereix una àmplia oferta d'aquest producte tradicional, totalment artesà, que engalana el Diumenge de Rams. L'horari del Mercat de Palmes i Palmons és de les 10 del matí, fins a dos quarts de 9 del vespre.