Lleida
imoLLEIDAtreball

L’IMO impulsa l’ocupació de persones amb discapacitat a Lleida amb noves campanyes inclusives

En col·laboració de la Fundació Inserta Empleo, s’ha iniciat una campanya informativa per atreure nou talent amb discapacitat i promoure la inclusió social i laboral

Comparteix

L’Institut Municipal d’Ocupació impulsa l’ocupació de persones amb discapacitat. / Paeria de Lleida
L’Institut Municipal d’Ocupació impulsa l’ocupació de persones amb discapacitat. / Paeria de Lleida

En col·laboració amb la Fundació Inserta Empleo, l’Institut Municipal d’Ocupació (IMO) de Lleida ha posat en marxa una nova campanya d’ocupació per a persones amb discapacitat. L’objectiu és atreure nou talent i promoure la inclusió social i laboral.

A través dels canals de difusió i les xarxes socials de l’IMO, la iniciativa anima les persones interessades a inscriure’s mitjançant un formulari senzill. Després d’analitzar les dades de cada candidat, es proposen tallers pràctics per preparar entrevistes. A més, s’ofereixen activitats de formació i acompanyament personalitzat per afavorir la seva inserció laboral.

Segons dades de l’Ajuntament de Lleida, només aquest any l’IMO ja ha aconseguit inserir prop de 40 persones amb discapacitat en empreses locals. Per tant, el projecte està donant resultats positius. Les persones que vulguin participar en la campanya poden obtenir més informació als telèfons 973 24 20 00 o 664 02 89 80.

Jornada “Cites Laborals Inclusives”

D’altra banda, l’IMO està preparant una nova edició de les “Cites Laborals Inclusives”, que se celebrarà el 4 de novembre a La Llotja. Durant aquesta jornada, les empreses interessades en contractar persones amb discapacitat presentaran les seves ofertes. Paral·lelament, els candidats podran fer entrevistes ràpides i adaptades.

Les inscripcions per participar en aquesta tercera edició ja estan obertes. Es poden formalitzar a l’Institut Municipal d’Ocupació o bé al web oficial: IMO Lleida.

Amb aquestes iniciatives, l’Ajuntament reafirma el seu compromís amb la inserció laboral de persones amb discapacitat a Lleida. Així mateix, reforça la igualtat d’oportunitats i contribueix a la cohesió social i econòmica del territori.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

‘Gust de Lleida’ tanca la Fira MOS amb més de 700 assistents
Confirmat: Les dones tenen una actitud més proactiva que els homes

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar