Esports

Cinc entitats esportives ja s’entrenen al pavelló Martín Cano

La secció de rítmica del Sícoris Club, el Club Bàsquet Cappont/Sícoris, el Futsal Lleida, el Futbol Sala Pardinyes i ASPROS faran ús del pavelló, que estrena parquet

Comparteix

Cinc entitats esportives ja s’entrenen al pavelló Martín Cano gràcies al conveni de la Paeria amb el Sícoris Club. / Paeria de Lleida
Cinc entitats esportives ja s’entrenen al pavelló Martín Cano gràcies al conveni de la Paeria amb el Sícoris Club. / Paeria de Lleida

Cinc clubs de Lleida ja utilitzen el pavelló Martín Cano gràcies al conveni de col·laboració entre la Paeria i el Sícoris Club. Les entitats beneficiàries són la secció de gimnàstica rítmica del Sícoris, el Club Bàsquet Cappont/Sícoris, el Futsal Lleida, el Futbol Sala Pardinyes i ASPROS.

Els equips ja han començat a entrenar-se aquesta setmana. A més, el pavelló compta amb nou parquet, instal·lat pel mateix Sícoris Club per millorar les condicions de joc i entrenament.

“La ciutat i l’esport guanyen”

L’alcalde Fèlix Larrosa i el regidor d’Esports Jackson Quiñónez, acompanyats del president del Sícoris, Eduard Abella, han visitat les instal·lacions i saludat esportistes i entrenadors. Durant la visita, Larrosa ha destacat que aquesta col·laboració és un exemple clar que “la ciutat i l’esport guanyen”.

Segons el paer en cap, aquest model optimitza recursos públics i privats, amplia l’oferta d’espais i horaris esportius i impulsa l’esport comunitari i sostenible. També fomenta la cooperació entre clubs i la inclusió dins de la pràctica esportiva.

Nous espais i aposta per la inclusió

El regidor Jackson Quiñónez ha remarcat que la Regidoria d’Esports treballa per incorporar nous equipaments a la xarxa municipal. A més, ha subratllat que un dels eixos prioritaris és la diversificació de l’activitat i la inclusió social.

Aquest conveni, per tant, reafirma la voluntat de la Paeria de millorar les infraestructures, ampliar espais i garantir l’accés equitatiu a l’activitat esportiva per a tots els col·lectius.

Característiques del conveni

El conveni de col·laboració té com a objectiu fomentar les seccions esportives del Sícoris Club i optimitzar l’ús del pavelló Martín Cano. Té una vigència de tres anys (fins a la tardor del 2028) i un import anual de 45.000 €.

El Sícoris Club cedeix a l’Ajuntament entre 40 i 70 hores setmanals perquè altres clubs i entitats de Lleida puguin fer ús del pavelló. A canvi, el club assumeix les despeses de manteniment i neteja de l’equipament.

Per garantir un seguiment adequat, es crearà una comissió mixta amb representants de la Paeria i del Sícoris Club. D’aquesta manera, es vol assegurar una gestió eficient i transparent del conveni.

Un model de col·laboració esportiva

Aquesta iniciativa exemplifica la col·laboració público-privada en benefici de la ciutat. En aquest sentit, el pavelló Martín Cano es consolida com un espai de referència per a l’esport lleidatà, obert a la comunitat i adaptat a les necessitats dels clubs locals.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Èxit de participació a la III Trail Raimat, amb més de 600 corredors i un gran ambient esportiu entre vinyes
L’Atlètic Lleida ofereix 2.500 entrades a 2 euros per al futbol base en el partit de Copa del Rei contra l’Espanyol

Últimes Noticies

També et pot interessar