Sin categorizar

Plusfresc testeja un nou model de compra sense carro

Comparteix

Imatge de l'app

Imatge de l'app | LleidaDiari.cat

 

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, seguint amb la filosofia d'aportar la millor experiència al client i amb la voluntat de continuar sent innovadors, ha confirmat que està testejant un nou model de compra per oferir una experiència més ràpida, còmoda i agradable als seus clients. A través de la seva app i de l'ús de tecnologia NFC (Near Field Communication), el consumidor pot realitzar la seva compra físicament a la botiga amb el seu mòbil, sense necessitat de portar carro, carregar els productes o passar per una caixa tradicional amb els productes.

 

El client simplement ha d'apropar el mòbil a l'etiqueta del lineal dels productes seleccionats, sense necessitat de realitzar una fotografia o escaneig, i després indicar la quantitat que vol. Això permet fer la compra sense agafar cap producte i en tot moment pot consultar-se la informació dels productes adquirits al carro virtual per portar un control de l'import de la seva compra. El client pot escollir la modalitat de compra i si vol repartiment a domicili o emportar-se ell la compra:

  

  

Si el client vol que Plusfresc li porti la compra a casa, un cop seleccionats els productes amb l'APP, haurà de passar per una caixa especial per fer el pagament i que sigui Plusfresc qui li prepari la compra i li porti a casa en la franja seleccionada.

  

  

Si el client vol emportar-se els productes just després de fer la compra i vol passar per la caixa ràpida, haurà d'agafar els productes i seleccionar-los amb l'APP, per després passar per una caixa especial (no ha de ficar els productes a la caixa) a fer el pagament i s'emportarà la compra.

 

Una prova pilot a una botiga Plusfresc de Barcelona

«Per a nosaltres és un avanç molt important: un nou model de compra física per millorar l'experiència del client, utilitzant la tecnologia NFC i l'app de PLUSFRESC i evitant així els mètodes tradicionals que són més feixucs» assegura Carles Hurtado, director d'Innovació i projectes de Plusfresc. També afegeix «aquest nou servei és ideal pels clients que encara no volen fer la compra online, bé perquè volen veure el producte o perquè els agrada l'experiència, però que volen perdre el mínim temps possible fent la compra». Plusfresc ha portat a terme aquesta prova pilot amb 100 clients a la botiga de Via Augusta de Barcelona per validar el servei, millorar-lo en cas que sigui necessari i estudiar la seva futura implementació a la resta de botigues.

Els Agents Rurals rescaten un falcó atrapat en un balcó de Tremp
La UGT de Lleida denuncia la Fundació Llar Sant Jaume per no pagar les extres

Últimes Noticies

També et pot interessar

Plusfresc testeja un nou model de compra sense carro

Comparteix

Imatge de l'app

Imatge de l'app | LleidaDiari.cat

 

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, seguint amb la filosofia d'aportar la millor experiència al client i amb la voluntat de continuar sent innovadors, ha confirmat que està testejant un nou model de compra per oferir una experiència més ràpida, còmoda i agradable als seus clients. A través de la seva app i de l'ús de tecnologia NFC (Near Field Communication), el consumidor pot realitzar la seva compra físicament a la botiga amb el seu mòbil, sense necessitat de portar carro, carregar els productes o passar per una caixa tradicional amb els productes.

 

El client simplement ha d'apropar el mòbil a l'etiqueta del lineal dels productes seleccionats, sense necessitat de realitzar una fotografia o escaneig, i després indicar la quantitat que vol. Això permet fer la compra sense agafar cap producte i en tot moment pot consultar-se la informació dels productes adquirits al carro virtual per portar un control de l'import de la seva compra. El client pot escollir la modalitat de compra i si vol repartiment a domicili o emportar-se ell la compra:

  

  

Si el client vol que Plusfresc li porti la compra a casa, un cop seleccionats els productes amb l'APP, haurà de passar per una caixa especial per fer el pagament i que sigui Plusfresc qui li prepari la compra i li porti a casa en la franja seleccionada.

  

  

Si el client vol emportar-se els productes just després de fer la compra i vol passar per la caixa ràpida, haurà d'agafar els productes i seleccionar-los amb l'APP, per després passar per una caixa especial (no ha de ficar els productes a la caixa) a fer el pagament i s'emportarà la compra.

 

Una prova pilot a una botiga Plusfresc de Barcelona

«Per a nosaltres és un avanç molt important: un nou model de compra física per millorar l'experiència del client, utilitzant la tecnologia NFC i l'app de PLUSFRESC i evitant així els mètodes tradicionals que són més feixucs» assegura Carles Hurtado, director d'Innovació i projectes de Plusfresc. També afegeix «aquest nou servei és ideal pels clients que encara no volen fer la compra online, bé perquè volen veure el producte o perquè els agrada l'experiència, però que volen perdre el mínim temps possible fent la compra». Plusfresc ha portat a terme aquesta prova pilot amb 100 clients a la botiga de Via Augusta de Barcelona per validar el servei, millorar-lo en cas que sigui necessari i estudiar la seva futura implementació a la resta de botigues.

Últimes Noticies

També et pot interessar