Catalunya Diari

El Conselh Generau d’Aran reclama a Telefónica pels talls de telèfon i Internet

El Conselh Generau d’Aran reclama a Telefónica pels talls de telèfon i Internet| Redacció - Fotografia: Conselh Generau d'Aran

 



El vicesindic d’Aran i conselhèr d’Administració Pública, Finances i Coneixement, Luís Carlos Medina, ha explicat que “com a conseqüència d’aquestos talls, s’han produït incidents a diversos negocis i establiments d’arreu del territori de la Val d’Aran , ja que l’averia a la xarxa no va permetre el cobrament amb TPV als establiments, ni gestionar les reserves hoteleres per Internet, a més de deixar incomunicats a gairebé la totalitat d’usuaris de Movistar, així com la impossibilitat de treure diners en metàl·lic dels caixers automàtics”.
 
L’averia, segons els tècnics de Telefònica a Catalunya, va tenir l’origen a la Ribagorça, on es va tallar cable per maquinària agrícola. 
 
El Conselh Generau d’Aran posa a disposició de tots els veïns, hostalers, empresaris i particulars, el despatx de Consum per assessorar-se i presentar les seves reclamacions. En aquest sentit, Medina ha afegit: "No podem permetre que torni a ocórrer, ja que suposa un endarreriment respecte a les noves tecnologies i, a més de representar un anacronisme, afecta molt greument a l’economia del país i a la imatge del mateix donat que viu, en un 90%, del turisme”.
 


Comentaris

envia el comentari