Catalunya Diari

El nou bus urbà municipal de Tàrrega s’estrena com a suport publicitari

El nou bus urbà municipal de Tà rrega s’estrena com a suport publicitari| Redacció - Fotografia: Ajuntament de Tà rrega

FiraTàrrega – Teatre al Carrer

Així, el certamen guanya un nou suport publicitari de gran visibilitat i impacte arreu de la ciutat, fruit d’un acord entre l’empresa gestora del bus, ALSA, i FiraTàrrega, en el marc de la seva línia de patrocini coneguda com Club dels Mecenes. Al mateix temps, i arran de l’esmentat conveni, ALSA també ha instal·lat publicitat de FiraTàrrega en dos dels seus autocars de línia regular que opera entre les comarques de Lleida i Barcelona. La publicitat de FiraTàrrega consta d’un pòster de vinil de gran format, situat a la part posterior dels vehicles, i d’altres dos més petits als laterals, tots amb la imatge de l’edició de l’any 2013.

Alsa és la concessionària del bus urbà de Tàrrega des d’aquest mes d’agost, després de la darrera licitació del servei. L’empresa ha estrenat un vehicle de dimensions més reduïdes, menys contaminant i de menys consum. L’alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló, ha manifestat que el consistori avaluarà fórmules perquè el bus municipal esdevingui un suport publicitari permanent, captant anunciants i generant així una nova font d’ingressos. Val a dir que l’empresa ALSA també s’encarregarà d’habilitar busos llançadora per als programadors inscrits a FiraTàrrega 2013 comunicant l’aeroport del Prat amb La Llotja i amb hotels de les localitats de l’eix de l’A-2.



Comentaris

envia el comentari