Catalunya Diari

Forfaits per a totes les butxaques a Port Ainé i Espot

Forfaits per a totes les butxaques a Port Ainé i Espot| Redacció - Fotografia: Grup FGC

 




Els usuaris més arriscats podran adquirir el forfet Freestyle (inclou el forfet de temporada per esquiar a les zones freestyle de La Molina, Vall de Núria i Port Ainé); les famílies podran adquirir el forfet Familiar (pensat per unitats familiars a partir de 3 persones, a partir de 70 euros); els estudiants disposen del forfet Universitari (ofereix 4 forfets al preu de 100 euros); i els més menuts podran gaudir amb el forfet Parc Lúdic (inclou accés als parcs lúdics de Vall de Núria, Espot, Port Ainé i Vallter).


 


A més, aquesta temporada els usuaris podran pagar els forfets a terminis, podent-los pagar en 3, 6 o 12 mesos i així gaudir de les activitats de les estacions del Grup amb la millors condicions. Els forfets de temporada es podran adquirir en línia i a les oficines de les estacions del Grup. El pagament a terminis només està disponible pels clients de La Caixa.


 
Forfet de temporada ATOTANEU 6.0 i ATOTANEU 5.0
Més enllà d’aquestes novetats, per segon any consecutiu el grup FGC posa a disposició dels seus clients els forfets conjunts ATOTANEU 6.0 i ATOTANEU 5.0, un producte totalment innovador que permet esquiar a les cinc estacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya al mateix preu i triplicar així la quantitat de quilòmetres esquiables sense haver de pagar més, a la vegada que potencia la mobilitat dels esquiadors arreu del país.
 
La compra d’aquests forfets inclou, a més, prop de 150 avantatges en forma de descomptes i promocions en allotjaments, cinemes, entrades a museus como el del FC Barcelona o el Zoo de Barcelona, o esquiar a Tavascan i a les estacions de fons de Tot Nòrdic.
 
Nova central de reserves corporativa
Per facilitar la gestió i el control de reserves als destins turístics del Grup FGC s’ha creat una central de reserves unificada per a tot el grup, una central des d’on es pot accedir a l’oferta hotelera de més de 89 establiments repartits per les comarques de la Cerdanya, el Pallars Sobirà i el Ripollès.
 
Amb la novetat de la creació d’aquesta central de reserves es busca posicionar el grup com el principal motor de reserves a les comarques on hi té representació per comercialitzar els diferents serveis, ser competitius amb les millors tarifes, obtenir les millors condicions i posicionar el grup FGC com un dels principals motors de reserva en línia. A la vegada, la central permet unificar i centralitzar el sistema de reserves dels destins turístics del grup. Aquesta central de reserves també es una eina per als establiments hotelers de l’entorn per tal que puguin optimitzar la venda a través del Grup FGC. 
 
'Enamora’t de l’hivern', la nova campanya
La temporada d’hivern a les destinacions turístiques del grup FGC s’ha presentat sota el lema 'Enamora’t de l’hivern', amb una clara al·lusió a la voluntat del grup de transmetre la idea que a la neu es poden viure emocions i que es pot gaudir de l’hivern amb la família, els amics o en soledat. Amb aquesta idea el grup FGC també ha presentat la cançó de la temporada d’hivern del Grup, 'L’amor és arreu' (una versió del clàssic 'Love is in the air'), interpretada pel grup català Catsonix. Aquest tema acompanya el nou vídeo corporatiu de la campanya corporativa i s’escoltarà en els propers mesos a totes les estacions de Ferrocarrils.
 
Les novetats concretes de les destinacions del grup FGC es poden consultar al web www.turismefgc.cat i als webs de cada estació: www.lamolina.cat; www.valldenuria.cat; www.skipallars.cat; www.vallter2000.com.


Comentaris

envia el comentari