La nova web unifica els antics portals de l’ajuntament i de l’Impic i estructura els continguts per regidories, de manera que sigui més senzill per a l’usuari localitzar la informació. Així mateix, es millora la visualització, ja que els menús principals queden emmarcats en les pantalles de la majoria de dispositius (PC, smartphones o tauletes).
Altrament, s’hi afegeixen nous serveis per tal de millorar la interacció amb els ciutadans, com ara borsa de treball, bústia de suggeriments de la regidoria d’Obres i Serveis, borsa d’habitatge i oficina virtual. Respecte aquest últim apartat, Ricart ha explicat que "és un primer pas cap a la implantació de l’administració electrònica, però que des d’ara s’unifica en un sol menú tots els tràmits en línea que es poden fer a l’ajuntament de Balaguer".
Per la seva banda, el creador de la web i informàtic de l’ajuntament, Oriol Rosell, ha afegit que el contingut és accessible per als usuaris amb discapacitat visual o auditiva i que s’està treballant per aconseguir l’acreditació Triple A que atorga l’organisme Word Wide Web Consortium.
També s’actualitzen continguts ja existents com les notícies, l’agenda, telèfons d’interès, enllaços a les xarxes socials i vídeos.