Catalunya Diari

L’ocupació turística a l’Aran creix un 2,2% al juliol

L’ocupació turística a l’Aran creix un 2,2% al juliol| Redacció - Fotografia: Conselh Generau d’Aran

 



L'ocupació d’establiments turístics ha estat major durant la setmana del 15 al 22 de juliol situant-se en el 43,95%, degut en part a la repercussió del Tour de França, que va suposar un rellançament de l’ocupació en xifres del 81,94%. També cal destacar l’augment de les consultes presencials que es realitzen en les diferents oficines i punts d'informació i que es comptabilitzen en 6.244 visites durant el mes de juliol. En quan a procedència, 2.558 visites corresponen a turistes de Catalunya, seguit de 1.165 d’Extremadura, 429 d’Andalusia i 670 de Levante, entre altres.
 
Segons la Conselhèra de Torisme, Comèrç i Consum del Conselh Generau d’Aran, Anna Díaz, el sector pot presumir d'haver ocupat un alt percentatge de places turístiques durant la prova del Tour de França, fet que evidencia el prestigi de l’Aran en quan a equipaments turístics. Díaz també ha destacat l’augment de visites al web www.visitvaldaran.com, on en els darrers 30 dies s’han registrat  28.073 visites, fet que suposa un increment del 45,5%, respecte al mes anterior. Les 61.235 visites acumulades en els últims 3 mesos han generat 272.625 pàgines vistes procedents de 43.885 usuaris. També s’ha potenciat la difusió en xarxes socials, especialment al canal Facebook amb més de 8.000 seguidors. Actualment es treballa en una campanya de promoció exterior al portal líder de viatges online www.minube.com.
 
La conselhèra ha afegit que és notable l’increment de turistes madrilenys atrets per l’oferta de la vall en btt i cicloturisme i ha afegit que la recent campanya promocional a la capital de l’Estat a través del centre Blanquerna ha estat molt positiva. "Seguirem treballant per a augmentar els resultats i amb això incrementar les dades d'ocupació. Actualment  les oficines turístiques treballen amb nous gestors estadístics que permetran estudiar els hàbits i les preferències dels nostres clients. Amb aquests resultats podrem dissenyar estratègies que propiciïn que el visitant perllongui la seva estada", ha explicat Díaz.



Comentaris

envia el comentari