Catalunya Diari

Presenten la nova marca turística 'Cervera, terra de foc i passió'

Presenten la nova marca turística 'Cervera, terra de foc i passió'| Redacció - Fotografia: Ajuntament de Cervera

 

El paer en cap de Cervera, Ramon Royes, la regidora de Turisme, Elvira Costa, i la dissenyadora Anna Domenjó han presentat aquest dimarts el logotip de la nova marca turística i identificativa de la ciutat, 'Cervera, terra de foc i passió'.

El logotip l’ha creat la dissenyadora cerverina Anna Domenjó, i es basa en la lletra C inicial de Cervera, amb una tipografia simple, i uns colors que van des del vermell intens que representa la passió a un color més marronós que identifica la terra. La Paeria ha escollit aquest logo d’entre tres propostes presentades per dissenyadors de la ciutat.
 



El logo parteix del lema 'Cervera, terra de foc i passió', que va guanyar el concurs convocat per la Paeria per escollir l’eslògan de la ciutat. L’autor de l’eslògan és el jove cerverí Josep M. Beà.
 
El foc representa la rauxa, l’eufòria, l’orgull i la valentia de la nostra gent, i és una clara al·lusió a l’Aquelarre. La passió representa la història, les representacions d’aquest espectacle tradicional, i també passió en el sentit d’emoció pels actes que s’organitzen a la ciutat.
 
En la presentació de la nova marca, el paer en cap ha explicat el procés per escollir l’eslògan i el logo, i el talent de tots els joves de la ciutat que hi han participat. A partir d’ara ja es difondrà la marca en els actes que s’organitzin i també als plafons instal·lats a les entrades de la ciutat. La intenció és que la ciutadania s’identifiqui amb la marca i la senti seva.


Comentaris

envia el comentari