Successos
CatalunyaMossos d'Esquadrarobatorisalou

Utilitzen el cotxet dels fills per amagar samarretes robades a Salou

Els Mossos busquen un tercer implicat que va fugir amb peces valorades en prop de 2.150 euros

Comparteix

Imatge d'arxiu d'un cotxe dels Mossos / LleidaDiari.cat
Imatge d'arxiu d'un cotxe dels Mossos / LleidaDiari.cat

Els Mossos d’Esquadra van detenir diumenge un home de 36 anys i van denunciar penalment una dona de 33 anys per un presumpte robatori de samarretes de futbol a Salou. La parella anava acompanyada dels seus dos fills menors i, segons la policia, hauria utilitzat el cotxet d’un dels infants per amagar part del material.

Els fets van tenir lloc en un establiment del passeig Jaume I de Salou. Un tercer home també hauria participat en el furt i va aconseguir fugir amb les peces, valorades en prop de 2.150 euros.

Els dos principals investigats acumulen conjuntament més de 90 antecedents policials per fets similars.

Van sortir de la botiga sense pagar

L’avís es va produir cap a les 16.40 hores, després que una parella acompanyada de dos menors sortís sense pagar d’un establiment del passeig marítim.

Agents del Grup de Delinqüència Urbana i de la Unitat de Seguretat Ciutadana de Salou i Vila-seca es van desplaçar fins a la zona.

Durant les primeres gestions, els agents van determinar que la parella hauria actuat amb el suport d’un tercer home. Aquest sospitós va aconseguir escapar amb el material sostret.

Haurien amagat les samarretes en el cotxet

Segons els Mossos d’Esquadra, el detingut hauria utilitzat el cotxet on transportava un dels menors per ocultar diverses samarretes de futbol.

La parella va ser localitzada posteriorment al carrer de Rodríguez Pomatta. En aquell moment, presumptament intentava abandonar la zona amb un turisme després d’haver-se canviat part de la roba.

A l’interior del vehicle, la policia va trobar documentació del tercer sospitós. També hi havia un rotlle de paper d’alumini, una bossa de cartró folrada amb aquest material, cinta adhesiva i altres objectes.

Els investigadors sospiten que aquests elements s’utilitzaven per dificultar la detecció dels articles sostrets.

La dona va quedar al càrrec dels menors

Els agents van decidir no detenir la dona perquè pogués continuar fent-se càrrec dels dos infants. Tot i això, va quedar denunciada penalment pels mateixos fets.

L’home, que acumula 47 antecedents policials, va quedar arrestat. Dilluns va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona.

Mentrestant, els Mossos d’Esquadra mantenen oberta la recerca del tercer implicat que hauria fugit amb les samarretes.

Relacionats amb altres furts al Baix Empordà

Segons la policia, els implicats també haurien estat relacionats amb altres furts comesos pocs dies abans al Baix Empordà.

En aquests casos, haurien utilitzat un sistema similar per sostreure articles de diferents establiments.

La investigació continua oberta per localitzar el tercer sospitós i aclarir si el grup està vinculat amb més robatoris.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Cau una xarxa de narcotràfic que operava entre Osca, Lleida i Barcelona
Important: Tanquen una piscina de Lleida per la presència d’excrements a l’aigua

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar