
Mahou San Miguel, companyia cervesera familiar 100% espanyola, líder del sector al nostre país, ha posat en marxa un pla global de suport a l'Hostaleria que té com a objectiu ajudar a la recuperació dels negocis dels seus clients de tota la geografia nacional una vegada finalitzi la situació de tancament a la qual ha obligat la crisi actual.
En el marc d'aquest pla, a més de la reposició dels barrils i els tancs que han quedat oberts i instal·lats sense acabar durant el confinament, la companyia donarà suport al hostalers amb el lliurament addicional de cervesa de les seves marques Mahou, San Miguel i Alhambra i de la seva aigua mineral natural Solán de Cabras, en formats retornables. Aquesta aportació extraordinària de producte suposarà per als hostalers una facturació estimada de més 75 milions d'euros.
[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]
Pal·liar l'impacte econòmic que les mesures per a frenar la pandèmia han causat
Amb aquesta iniciativa, Mahou San Miguel vol contribuir a pal·liar l'impacte econòmic que les mesures per a frenar la pandèmia han causat en bars i restaurants, proporcionant-los mercaderia perquè puguin iniciar la seva activitat amb menors costos. Així, de manera general, lliurarà als seus clients dos barrils de cervesa per cada tirador i l'equivalent al consum mig aproximat de tota una setmana en ampolles retornables tant de cervesa com d'aigua mineral natural.
El Canal d'Hostaleria representa la majoria de les vendes de cervesa a Espanya, per la qual cosa el tancament de bars i restaurants també té un impacte molt greu en el sector cerveser, ja que està fortament lligat a les relacions socials. Tot i que el negoci de Mahou San Miguel s'està ressentint considerablement amb aquesta situació, la cervesera ha decidit re-enfocar els seus recursos cap aquest pla de suport global a l'Hostaleria, reconduint a aquest efecte importants inversions i accions que tenia previstes enguany per a altres projectes.
«El nostre compromís amb l'Hostaleria és històric i de llarg termini i, davant una crisi d'aquestes característiques, els donarem suport, ara més que mai, en tot el que puguem. Aquesta iniciativa suposa per a nosaltres una important inversió, quan també estem sofrint molt en aquest moment actual, però l'esforç val la pena si podem contribuir a pal·liar en part la complicada situació que aquest sector tan important per a l'economia espanyola i tots els seus professionals, distribuïdors i proveïdors estan vivint actualment», assegura Peio Arbeloa, Director General de la Unitat de Negoci Espanya de Mahou San Miguel.
Contribuirà a accelerar la recuperació d'un sector que suposa el 6% del PIB
La companyia considera que, d'aquesta forma, contribuirà a accelerar la recuperació d'un sector, com és l'Hostaleria, que suposa el 6% del PIB del país. Aquesta iniciativa, la nota tècnica de la qual els clients poden consultar en la plataforma Rentabilibar (www.rentabilibar.es), se suma a altres mesures que ja ha posat en marxa de forma personalitzada amb els seus distribuïdors i els seus clients per a ajudar-los a sortir d'aquesta difícil situació.
Important esforç de les seves marques per a fer costat a l'Hostaleria Mahou San Miguel i les seves marques icòniques -Mahou, San Miguel, Alhambra i Solán de Cabras- estan focalitzades a fer costat a l'Hostaleria, tant en aquest període d'emergència sanitària com en el futur, una vegada es reprengui la normalitat.
Han decidit renunciar a una part rellevant de la seva activitat
De fet, han decidit renunciar a una part rellevant de la seva activitat per a destinar aquests recursos a ajudar als establiments hostalers que, com afirma Peio Arbeloa «són l'ànima i els facilitadors de la trobada social, la raó de ser i motor de les nostres marques, i allò per a això existeix la nostra Companyia». Fa unes setmanes, Mahou va llançar una campanya en la qual homenatjava els bars i demostrava el compromís de la marca amb aquests, sota el lema «Ara més que mai. Junts per sempre».