La brusa de seda que sedueix a Instagram

Una nova peça de roba es fa viral en multitud de perfils de 'celebrities' i 'influencers' de moda
Aquesta és la brusa de seda que està seduint a totes les 'influencers' | ORSEUND IRIS

Instagram, la plataforma per excel·lència per crear i posar de moda noves tendències, ens porta una altra novetat que s’ha fet viral gràcies a les 'influencers' internacionals. La peça de roba que moltes seguidores estan somiant en vestir és una brusa de la marca novaiorquesa Orseund Iris.

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Com és la brusa que tant ens està seduint?

Feta de seda i de color xampany, les mànigues llargues i àmplies d’aquesta brusa acaben en un punt 'maxi' que li atorga més volum al final de la màniga. A més a més, el llaç nuat de l’esquena, juntament amb el 'fajón' de la part davantera, han estat frunzits a mà, tret que li atorga més qualitat a la brusa.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Who What Wear (@whowhatwear) el

 

L’apertura vertical de la part frontal fa que la brusa adquireixi molta elegància i sensualitat, mentre que l’escot de l’esquena acabat en un llaç en la part inferior li dóna un toc únic. La brusa d'Orseund Iris pot adquirir-se online en talles de la XS a la L, en color xampany o negre, per un preu de 468 euros.

 

 

La firma, coneguda pel seu 'look' retro i romàntic, treballa constantment amb siluetes molt femenines. Aquesta espectacular brusa ha conquerit tot Instagram, i és que la marca ha seduït a moltes 'celebrities', com ara Dua Lipa, Alessandra Ambrosio i Emily Ratajkowski.

 

Les 'influencers' i el seu gust per la moda

 

 

Encara que la brusa va ser presentada per la firma com una vestimenta de nit, les 'influencers' han demostrat que pot vestir-se en qualsevol context, i que pot combinar-se amb diferents estils.

Algunes d’elles han seguit la proposició de la marca de vestir la brusa color xampany amb uns texans fins a la cintura, al mateix temps que altres 'influencers' han optat per lluir-la tant de dia com de nit amb faldilles o altres tipus de pantalons, donant així molta variabilitat al 'look'.

 

Amb l’èxit que ha aconseguit en tan poc temps, és molt probable que empreses de roba 'low cost', com per exemple Zara, treguin a la venda una versió de la brusa d’Orseund Iris ben aviat, a l’abast de totes les butxaques.

 

 



Comentaris

envia el comentari