El banc que lidera l’ús de Bizum amb 3 milions de clients registrats

El banc que lidera l’ús de Bizum amb 3 milions de clients registrats

Imatge d'arxiu d'una noia amb un telèfon mòbil i un ordinador. | LleidaDiari.cat

CaixaBank ha tancat l’any 2020 amb més de 3 milions de clients registrats a Bizum, una dada que el converteix en l'entitat líder en número d'usuaris, amb una quota del 22,7%. A més, el percentatge d'ús és molt alt: del total de clients de CaixaBank donats d'alta en el servei de pagaments, més del 90% l'han utilitzat en els últims tres mesos. El creixement respecte a l'últim trimestre de 2019 representa un 156%. En els últims tres mesos, els clients de l'entitat han realitzat gairebé 33 milions d'operacions per un import de més de 1.500 milions d'euros, la qual cosa representa haver participat en el 38% del total d'operacions de Bizum. Concretament a Lleida, hi ha més de 44.400 clients de l'entitat que han utilitzat el servei durant l'últim trimestre, que suposa un increment del 126% respecte al mateix període de l'any anterior. D'aquests clients, 11.050 són d'imagin.

 

[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]

 

Dels clients de l'entitat que han utilitzat el servei de Bizum en els últims tres mesos, gairebé 800.000 són imagin, la plataforma de serveis digitals i estil de vida per a millenials, que han realitzat en aquest període més de 15 milions d'operacions per import de més de 540 milions d'euros. A Lleida, 11.050 clients d'imagin han utilitzat aquest servei durant l'últim trimestre, el que representa un augment del 99% comparat amb el mateix període de l'any anterior.

 

La majoria dels clients de CaixaBank que utilitzen Bizum es concentren a Catalunya, Andalusia i Madrid. L'entitat presidida per Jordi Gual i dirigida per Gonzalo Gortázar ha augmentat el número d'usuaris actius a Bizum en totes les comunitats autònomes, tant a nivell anual com trimestral. Percentualment, Galícia i Andalusia han estat les comunitats que han experimentat l’increment més gran d'usuaris actius, amb creixements anuals del 223% i 204% respectivament. Li segueixen molt de prop les Illes Balears (+197%), Castella-la Manxa (+187%), Aragó (+182%) i Canàries (+180%).

 

 

Rapidesa, seguretat i senzillesa

L'èxit del servei es basa en la seva conveniència d'ús, la rapidesa, la seguretat i la senzillesa, amb una bona experiència d'usuari. A més, els clients tenen la possibilitat de fer donacions a més de 2.500 ONG i comprar en més de 8.000 comerços online actius, dels quals més de 1.300 són gestionats pel grup CaixaBank.

 

Aquesta operativa se suma a la resta de serveis de Bizum com sol·licituds o enviaments múltiples de diners, integració amb els principals serveis de veu, repartir el tiquet d'una compra realitzada amb les aplicacions de CaixaBank i la portabilitat de comptes d'altres entitats.