Catalunya Diari

La lleidatana Pastoret ha invertit 8 milions per ampliar les seves instal·lacions

Dona resposta a l'expansió nacional i internacional de la seva activitat
Passadís d'un supermercat
L'empresa amplia el magatzem logístic i la planta de producció | Unsplash

 

L'empresa alimentaria Pastoret ha invertit 8 milions d'euros en l'ampliació de les seves instal·lacions a Sant Guim de Freixenet (Lleida) tot responent a l'expansió nacional i internacional de la seva activitat. Es tracta d'un nou magatzem logístic automatitzat de 2.600 metres quadrats. Aquest magatzem i l'ampliació de la planta de producció, on es duplicarà la seva capacitat actual, farà que les instal·lacions ocupin un total de 3.700 metres quadrats, segons recull 'Economía Digital'.

 

L'ampliació de les instal·lacions s'ha dividit en dues fases. La primera fase de les obres s'ha dut a terme durant aquests últims mesos i s'ha centrat a ampliar el magatzem. Ara, en la segona fase, es treballarà en l'ampliació de la planta de producció que es preveu que estigui llesta el pròxim mes d'octubre.

 

▶ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!

 

25 anys d'activitat

Pastoret, especialitzada en postres làctics i iogurts, va començar la seva activitat fa 25 anys i avui dia «lidera el creixement» del segment ecològic i de quefir a Espanya. Tot i haver passat de ser una formatgeria familiar a convertir-se en una factoria que utilitza l'última tecnologia, la seva directora general, Teresa Vallès, assegura que es mantenen els processos artesanals en totes les elaboracions i, al mateix temps, innoven en sabors i textures.

 

Aldi obrirà 20 botigues a Catalunya

La cadena alemanya es troba en expansió en tot el país i és per això que obrirà 20 noves botigues a Catalunya, el 30% dels seus nous locals. La seva intenció és aproximar-se als centres de les ciutats i per això Aldi obrirà els nous establiments als nuclis urbans de ciutats com Barcelona, Madrid, València i Sevilla.

 

Aldi busca fer-se amb un nou tipus de client i la seva nova estratègia vol aconseguir augmentar la seva quota de mercat als barris per fer-se un lloc entre els petits comerços o el comerç de proximitat i arribar al client que fa la compra dia a dia.

 



Comentaris

envia el comentari