Caprabo etiquetarà els seus productes segons el valor nutricional

Caprabo etiquetarà els productes de la seva marca pròpia segons el seu valor nutricional | cedida

 

Els supermercats de Caprabo han introduït l'etiquetatge nutricional 'Nutri-Score' en productes de marca pròpia, ha indicat la cadena de supermercats en un comunicat aquest divendres. Des de l'empresa han assenyalat que aquest etiquetatge classifica els productes segons la seva qualitat nutricional, la qual cosa ha ressaltat que és un «aspecte crucial» per configurar una dieta saludable. La cadena d'establiments ha sostingut que es converteix així en «el primer supermercat de Catalunya a incorporar aquest etiquetatge nutricional», que classifica els aliments en cinc nivells en funció de les seves calories, nutrients i ingredients.

 

Ha detallat que el nou etiquetatge s'anirà incorporant de manera progressiva en tots els productes de marca pròpia, i que és compatible amb el Semàfor Nutricional, present des de fa una dècada en tots els envasos de marca pròpia. Aquest etiquetatge està validat pel Ministeri de Sanitat i la Unió Europea, i compta amb el suport de l'Organització Mundial de la Salut (OMS), segons ha explicat Caprabo.

 

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | CATALUNYA DIARI

 

Eroski substitueix el tiquet de paper pel digital

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consisteix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seva compra després del pagament.

 

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha estat modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que gaudeixen del programa de fidelització podran obtenir el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional imprès.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també al seu web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.