Ikea aposta per mandonguilles elaborades amb carn sintètica

L’empresa sueca està treballant en un nou projecte alimentari de cara el febrer de 2020
Ikea està treballant per incorporar mandonguilles de carn sintètica entre els seus productes | CEDIDA

La multinacional sueca està invertint temps i diners en un nou projecte d’alimentació, l’anunci del qual ens ha sorprès a tots. Les mandonguilles de carn de laboratori seran afegides a la varietat de mandonguilles vegetarianes que ofereix actualment Ikea. Elaborades amb un aliment proteic a partir de proteïnes vegetals alternatives, les mandonguilles sintètiques sortiran a la venda el febrer de 2020.

 

 

L’objectiu de l’empresa és fer un llançament d’aquest producte a tots els seus establiments d’arreu del món, i està desenvolupant prototips juntament amb els seus socis més rellevants. Així doncs, el nou producte entrarà a la secció d’alimentació d’Ikea com la sisena varietat de mandonguilles, juntament amb les de bacallà, salmó, pollastre, vedella i les vegetarianes.

Les noves mandonguilles sintètiques es vendran juntament amb les varietats existents | IKEA

 

Els beneficis en alimentació d’Ikea

Ikea guanya aproximadament 2.000 milions de dòlars en alimentació anualment, i això es tradueix en 650 milions de clients interessats en aquest tipus de productes. Altres empreses i cadenes de menjar ràpid s’estan interessant en la incorporació de carn sintètica en el seu ventall de productes.

 

Un exemple d’això és Beyond Meat, una empresa americana especialitzada en la venda de productes amb base vegetal que ha començat a cotitzar aquesta setmana 1.300 milions d’euros, i que compta amb inversos tan importants tals com Leonardo DiCaprio o Bill Gates. També, l'empresa agroalimentària Nestlé s'està mostrant interessada per aquest sector i està apostant per aquest tipus de productes sintètics a causa de l'alta demanda per part dels consumidors.

 

Ikea ha calculat que un 33% dels ciutadans estatunidencs adquiririen carn sintètica, fet que demostra el creixement exponencial d’aquest sector en un futur no molt llunyà. El 37% de joves de la generació 'millennial' senten preferència per ingerir carn d’origen vegetal, i un de cada tres estatunidencs consumirà més productes vegetals l’any vinent.

 

L'empresa sueca guanya 2.000 milions de dòlars en alimentació anualment | CEDIDA

 

 

També pots llegir...

 



Comentaris

envia el comentari