Jorge Fernández revela que pateix una malaltia

El presentador d'Antena 3 ha revelat que el motiu que hagi perdut 9 quilos en un any i estigui tan prim és a causa d'una malaltia digestiva contra la que està lluitant.
Jorge Fernández revela que pateix una malaltia digestiva | INSTAGRAM

El presentador Jorge Fernández travessa un moment delicat de salut. Cansat que se’l critiqui pel seu físic esquàlid, i per la pèrdua de pes progressiva que arrossega en els últims temps, ha volgut confessar que pateix un problema de salut que li impedeix guanyar pes de manera regular: «És cert que he perdut 8 o 9 quilos en el darrer any a causa d’un problema digestiu que m’està costant molt solucionar. Estic en les millors mans possibles i espero que ben aviat, pugui assimilar la quantitat de nutrients necessaris per a tornar al meu pes real. Quan tens el sistema digestiu afectat, el teu sistema immunològic es ressent».

 

El presentador confessa que està fart d'escoltar crítiques pel seu físic

A través d’Instagram, el presentador d’Antena 3 relatava el moment delicat que està travessant, acompanyant-ho d’una fotografia amb el seu físic i a la vegada explicant que fa un any que pateix aquest trastorn: «Tampoc és qüestió d’anar un per un explicant que fa més d’un any que arrossego trastorns intestinals i que per molt que mengi, el menjar es fermenta a l’estómac i després no va a on ha d’anar. El 80% del teu benestar passa per la salut intestinal, i si no la tens, difícilment estaràs bé en la resta d’aspectes. No ajuda gaire que la majoria de gent, sense conèixer-me i ni tan sols preguntar-me què em passa, em digui amb el morro arronsat allò de: ‘Que prim estàs no? Menja alguna cosa!' Al final de dia, creieu-me que arriba a afartar!».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy quiero subir esta foto con un único objetivo: Es una foto de esta misma mañana después de realizar un mini entrenamiento( ya que por una lesión de codo no puedo entrenar bien).Como os decía, el objetivo de esta foto, sin filtros, donde no salgo ni guapo ( que no es lo que me importa, pero para que veáis que es muy real), es que toda esa gente que por la calle me dice que qué flaco estoy, que a ver si como algo, que me invitan a un buen cocido, etc... vean realmente cómo soy y como estoy! Es cierto que he perdido 8 o 9 kg en este último año debido a un problema digestivo que me está costando mucho solucionar. Estoy en las mejores manos posibles y espero que en breve, pueda asimilar la cantidad de nutrientes necesarios para volver a mi peso real. Cuando tienes el sistema digestivo afectado,tu sistema inmune baja . El 80% de tu binestar pasa por tu salud intestinal, y si no la tienes, difícilmente estarás bien en el resto de aspectos. Esto sólo lo pueden corroborar los o las que han pasado por algo así. No ayuda mucho por lo tanto a la salud mental y a la preocupación que me genera mi pérdida de peso, que la mayoría de la gente, sin conocerme ni si quiera preguntarme qué me pasa, me diga con el morro retorcido eso de : Qué flaco estás no? Come algo!!!! Al final del día creedme que llega a hartar! Y claro, tampoco es cuestión de ir uno por uno explicando que llevo más de un año con trastornos intestinales y que por mucho que coma, la comida se fermenta en el estómago y no va donde tiene que ir... De todas maneras, quería “ dejaros tranquilos” a los que os preocupáis tanto por mi delgadez, con esta foto de hoy mismo. Quizás vestido de otra sensación por la perdida de kilos, pero como realmente soy, es asi... sigo haciendo el deporte que me permite mi lesión y por su puesto, viviendo de las rentas dedicado a una vida absolutamente deportiva. Ahora no me preocupa tanto mi físico, me preocupa curarme y volver a asimilar nutrientes. Eso pasa por utilizar herramientas como el ayuno intermitente, que en mi caso concreto, ha hecho que pierda peso, pero que a su vez mejore mi microbiota. Y en ello estamos...en la lucha por la salud que sin duda es lo más importante.

Una publicación compartida de Jorge Fernández (@jorgefdeztv) el

  

Tot i l’aspecte físic que pugui presentar, Jorge Fernández ha assegurat que el que li importa realment ara, no és tant el seu aspecte físic, sinó curar-se: «Ara no em preocupa tant el meu físic, em preocupa curar-me i tornar a assimilar nutrients. Això ho aconseguiré utilitzant eines com el dejuni intermitent, que en el meu cas concret, ha fet que perdi pes però que a la vegada millori la meva microbiota [microorganismes de l'intestí humà]. I en això estem, en la lluita per la salut que sens dubte és el més important», ha sentenciat el presentador, esperançat en la seva recuperació.

 

 

També et pot interessar...



Comentaris

envia el comentari