La cadena de supermercats Mercadona ha començat avui, primer dilluns de març, a incorporar el nou disseny d’uniforme més còmode i modern, substituint així la indumentària actual. Segons ha comunicat l’empresa, ha dut a terme una inversió de 29 milions d’euros per fer possible aquesta renovació.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Aquesta novetat ja està a l’abast dels treballadors dels més de 400 supermercats que segueixen el nou model de botiga eficient a Espanya, mentre que a la resta de botigues aquest canvi serà progressiu. La data límit per efectuar aquesta renovació d'indumentària a la cadena de supermercats és el 22 de juliol.
- També et pot interessar: Acord per reduir un 10% de sucre, greixos i sal en productes d’alimentació
Més ergonomia, més qualitat i més modernitat
La finalitat principal d’aquesta renovació és la millora dels llocs de treball gràcies a uns uniformes més còmodes i moderns. Així doncs, Mercadona ha optat per teixits elàstics i un disseny de camises més ergonòmics, facilitant així la mobilitat.
A més a més, la millora de la qualitat de les peces de roba assegura que sigui transpirable i que tingui una bona resistència. L’actualització del disseny també respon a la recerca d’una imatge corporativa més moderna, d’acord amb el nou model de botiga eficient que Mercadona està implementant progressivament a tots els seus establiments.
La idea forma part d’un conjunt d’iniciatives que l’empresa valenciana ha dut a terme per satisfer el treballador, al mateix temps que reforça la seva política de recursos humans i continua així al capdavant de la llista d'empreses que té més cura dels seus empleats.
Garantint una creació de treball estable des del primer moment i de qualitat, aquestes mesures beneficien al desenvolupament personal i professional dels treballadors que componen la plantilla de Mercadona.
- També pots llegir: Lidl posa a la venda la seva nova oferta de cremes antiedat Cien