Lidl revoluciona el mercat de l’alimentació amb un nou producte

La cadena de supermercats anuncia tres noves varietats de iogurt 'veggie' de Milbona
Les tres noves varietats de iogurts de Milbona de Lidl | LIDL

Davant l’apogeu del menjar 'healthy' i 'veggie' que ha tingut lloc en els darrers mesos, Lidl ha volgut apuntar-se a aquesta nova tendència llançant al mercat una nova gamma de iogurts de verdures.

 

 

Segons ha explicat 'La Coctelera', mitjançant la seva pròpia marca Milbona, l’empresa alemanya ha volgut fer-se lloc amb la presentació d’aquestes tres noves varietats de iogurts els quals són «els primers iogurts de verdures del mercat», segons ha anunciat Arantxa Conde, cap de relacions públiques de Lidl.

 

 

 

Les tres noves varietats de iogurts de verdures

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Disposats a aconseguir l’èxit dins el mercat 'veggie', Lidl ha volgut respondre a l’alta demanda de productes d’aquest tipus que està tenint lloc a altres països com ara el Regne Unit o els Estats Units.

 

A més a més, Conde afirmava que «aquesta és una innovació que comença aquí. Hem portat aquesta moda, aquesta tendència, i ho fem a la nostra manera».

 

Més de 2.5 milions d'espanyols prescindeixen de la carn

És una realitat que la societat actual cada vegada es preocupa més per tenir una alimentació saludable, i és per aquest motiu que la dieta flexitariana està agafant protagonisme. Fruit de l’apogeu de la tendència 'veggie' i de la preocupació per portat un estil de vida saludable, ja són més de 2,5 milions d'espanyols els que són flexitarians, és a dir, que prescindeixen de la carn dins la seva dieta alimentària.

 

Aquest fet ha suposat una gran oportunitat de mercat per a Lidl, qui ha llançat aquesta nova varietat de iogurts de verdures al marcat espanyol. Les tres varietats són fàcils de distingir pel seu color tan característic: el 'packaging' rosa és de maduixa i pastanaga, el de color taronja és de carabassa, plàtan i albercoc, i el verd és d’espinacs i pomes.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

La tendència 'veggie' és la moda actual

Elaborats amb un 5 i 10% de fruites i verdures, aquests nous làctics es poden adquirir en envasos individuals de 150 grams a un preu de 0,39 euros cadascun. El llançament d’aquestes tres novetats classificades com a saludables demostra que la bona alimentació és un dels valors que volen promocionar.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Els sucres afegits

No obstant això, el fet que aquests nous iogurts estiguin elaborats amb fruites i verdures, no vol dir que siguin substitutius dels vegetals que hem d’incloure a la nostra dieta diària. A més a més, segons ha explicat el portal 'El Español', no poden considerar-se del tot sans i nutritius.

 

El mateix mitjà ho explica: «El 'packaging', el ganxo comercial i l’intens sabor a l’hortalissa de la nostra elecció en el làctic poden induir a creure el contrari, però el cert és que la millora en l’aportació nutricional serà insignificant».

 

Cal destacar que els iogurts no deixen de tenir sucre afegit, un dels aliments més prejudicials i menys saludables en la nostra alimentació. En concret, cada consumició d’aquest producte proporciona un 9% de sucre per 100 grams al nostre cos, del qual un 3,75% procedeix de sucre afegit, i el 5,25% correspon al de la llet, la verdura i la fruita, segons 'El Español'.

 

 

 



Comentaris

envia el comentari