Carrefour retira unes agendes escolars amb continguts «inapropiats» per a menors

En el producte de la secció de papereria infantil es poden llegir frases que els clients han qualificat de «repugnants» o «barrueres»
Indignación por varias agendas escolares «inapropiadas» en Carrefour
Indignació pel contingut «inapropiat» d'unes agendes escolars de Carrefour | Twitter

Carrefour ha vist com un dels productes que oferia a la secció de papereria del seu centre comercial d'El Pinar de Las Rozas, a Madrid, ha generat molta polèmica entre els seus clients. Aquests han alertat del contingut «inapropiat» d'aquest article dels hipermercats de la marca francesa.

 

Vàries agendes i llibretes que es trobaven exposades a la secció de tornada a l'escola tenien missatges no «adequats» per a menors d'edat. Una de les frases que es podien trobar a la coberta d'aquests teòrics articles infantils era: «Ya ha llegado el otoño, que rima bastante con no me toquéis el coño».


 

Crítiques a les xarxes per aquests productes «infantils»

Una de les clientes de l'establiment madrileny va ser la primera a queixar-se per la presència d'aquests articles a la secció de papereria infantil. Altres pares es van afegir ràpidament a les crítiques i majoritàriament van defensar que aquestes agendes no són productes adequats per un públic infantil. Segons informa 'eldiario.es', fins i tot la regidora d'educació de Las Rozas, Mercedes Piera, ha parlat amb la botiga sobre aquest tema. 


 

L'error de l'hipermercat va ser canviar de lloc tot el material escolar de la marca Mr. Puterful. Aquests productes es trobaven, en un principi, en la secció habitual de papereria del centre. Ambla tornada a l'escola, el centre va decidir portar tot el material escolar a l'entrada, barrejant el destinat a menors amb el que comprarien adolescents o universitaris.   

 

«Els missatges són repugnants»

Les múltiples protestes que ha rebut per part dels clients d'aquest supermercat i a les xarxes han portat a Carrefour a retirar aquests productes dels seus centres comercials. «Els missatges són repugnants» o «Em semblen barroers i ordinaris» són algunes de les paraules que han dedicat les xarxes a aquestes agendes. 


 

La marca que comercialitza aquests articles, Mr. Puterful, és una paròdia de la coneguda marca Mr. Wonderful. Es caracteritzen per ironitzar amb els missatges que aquesta segona marca té als productes i com admeten al seu Twitter: «Les nostres agendes no són infantils».  

 

Alguns usuaris no entenen la retirada

La retirada no ha evitat que Carrefour continuï rebent comentaris negatius a les xarxes socials. Alguns tuitaires han criticat a la cadena d'hipermercats per fer cas a unes crítiques exagerades i no buscar una solució alternativa. 


 

 




Comentaris

envia el comentari