Agents de la policia local de Sitgeshan detingut el presumpte autor d'un atac amb arma blanca que ha provocat un ferit greu que ha hagut de ser traslladat a l'hospital de Bellvidge. En un patrullatge ordinari al carrer de la Casa Pletada, una zona poc habitada, els agents han trobat a tres quarts de dues de la matinada un home estés a terra amb ferides d'arma blanca a la zona abdominal que havia perdut molta sang, segons fonts municipals.
Agents @policiaSitges realitzant patrullatge ordinari en zona poc habitada observen home estés al terra. Té ferides arma blanca a zona abdominal. L’atenen i inicien recerca possible autor. El localitzen i el detenen. També troben l’arma utilitzada. Ferit traslladat, estat greu. pic.twitter.com/fb5MxodBOn
— POLICIA LOCAL SITGES (@policiaSitges) 26 de enero de 2019
Després d'atendre la persona ferida, els agents han iniciat la recerca de l'agressor, un home de 47 anys amb les inicials C. B. que han localitzat a la zona del camí Ca l'Antoniet.
Abans de ser detingut per un presumpte delicte de lesions aquesta persona ha explicat que s'ha barallat amb la persona amb qui compartia la barraca i ha acompanyat els agents fins a una galleda amb aigua on hi havia l'arma utilitzada. Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets.
Una persona de 42 anys d’edat va resultar ferida a conseqüència d’una baralla al barri de la Mina de Sant Adrià del Besòs, al Barcelonès. Els veïns de la zona han alertat als agents de Mossos d’Esquadra després de sentir suposadament trets al carrer.
Segons ha avançat Cadena Ser i ha recollit ‘Nació Digital’, com a mínim una persona ha hagut de ser traslladada a l’Hospital del Mar per una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques després de ser agredida amb una eina. Segons sembla, tenia diverses ferides per una baralla al carrer amb cops de destral.
Més notícies: