Uns estafadors utilitzen la marca Adidas per reclutar ‘influencers’ a Instagram

Imatge de dos peces de roba de la marca Adidas

Imatge de dos peces de roba de la marca Adidas | GTRES

 

La Polícia Nacional ha alertat a través de les seves xarxes d'una nova estafa, on els delinqüents utilitzen la marca Adidas per enganyar a 'influencers' a través d'Instagram. Els agents de la policia espanyola han advertit sobre un gran nombre de perfils falsos en aquesta xarxa social que anuncien que busquen nous ambaixadors per a la coneguda marca de roba esportiva.

 

Presenten una gran oportunitat laboral 

Segons l'oferta que es pot veure a Instagram, Adidas necessita a 100 persones que siguin molt actives a les xarxes socials. La companyia demana als seus possibles col·laboradors tenir un mínim de 200 seguidors, seguir una el seu perfil i compartir amb els seus seguidors l'anunci etiquetant el perfil de la marca. 

 

Aquestes condicions podrien semblar no massa fiables, ja que no tenir 200 seguidors en aquesta xarxa social no és gaire difícil, però això no ha evitat que molts usuaris hagin sigut estafats, davant la possibilitat de rebre una suculenta recompensa.  

 

Imatge de la falsa oferta de treball

Imatge de la falsa oferta de treball | CatalunyaDiari.cat

 

El fals perfil de l'empresa de roba alemanya promet que entregarà roba i complements totalment gratis als 100 seleccionats. També els ofereix targetes regal per comprar productes exclusius de la marca i participar en promocions especials.  

 

La policia ha alertat per evitar que més gent sigui enganyada

El fet que només s'hagi de publicar un Stories d'Instagram amb la imatge de l'oferta, fa que sigui molt fàcil caure en el parany que han plantejat els estafadors. Per aquest motiu, la policia espanyola ha demanat que es difongui que Adidas no té res a veure amb aquesta oferta de treball, per tal d'evitar que més gent sigui enganyada.

El perfil oficial de la Policía Nacional ha advertit al seu perfil de Twitter que anem amb compte amb les nostres ganes de convertir-nos en «influencers» i de guanyar seguidors, ja que la firma alemanya no busca ambaixadors.