Denuncien Vueling per perdre la cadira de rodes d'una dona a Màlaga

L'aerolínia li ha cedit una cadira que és massa gran per la usuària, li pengen els peus, a més no passa per les portes del pis i no és gens còmoda
Vueling ha perdut la cadira de rodes d'una passatgera
Vueling ha perdut la cadira de rodes d'una passatgera | Cedida.

 

Fa divuit dies una aerolínia va perdre la cadira de rodes d'una passatgera que volava des de l'aeroport de Barcelona fins a Estepona, municipi de la província de Màlaga. Ara l'aerolínia només té tres dies per retornar-se-la o li haurà de comprar una exactament igual i pagar-li una indemnització.

 

En arribar, la cadira no era enlloc

«La companyia, per descomptat, era Vueling» va denunciar el passatger al programa 'El món' de la cadena de ràdio RAC1. Durant l'emissió, en Jordi va explicar que «el 17 d'agost vam anar a Estepona, amb la meva germana, que anava en cadira de rodes. Vam agafar l'opció que t'ajuden a pujar la cadira de rodes, te la baixen, t'acompanyen, etc.».


 

En aquest tipus de circumstàncies hi ha un reglament específic on s'indica que a l'entrada de l'aeroport s'ha de fer un canvi de cadira de rodes i la pròpia s'ha de facturar com si fos un equipatge. 

 

L'afectat va continuar explicant el recorregut que van fer des del moment en el qual va arribar amb la seva germana a l'aeroport del Prat, «arribem a Barcelona, agafen la meva germana amb la cadira, la pugen a l'avió, perfecte. Arribem a Estepona, treuen la meva germana de l'avió i la cadira no era enlloc».

 

En arribar a l'aeroport, es factura la cadira de rodes com equipatge

En arribar a l'aeroport, es factura la cadira de rodes com equipatge | Cedida

No és el primer cop que una aerolínia perd una cadira de rodes

Segons Dan Miró, advocat especialista en dret aeronàutic, no és el primer cop que una aerolínia perd una cadira de rodes d'algun passatger. A més, la companyia només té 21 dies per trobar-la i, si no, haurà de comprar-ne una amb les mateixes característiques que la perduda i també haurà d'indemnitzar la passatgera afectada.


 

L'aerolínia espanyola els va cedir una cadira de rodes, no obstant això, en Jordi denuncia que «li va molt gran, no passa per les portes del pis, els peus li pengen, no va gens còmoda...», a més «i avui dia, la cadira encara no és enlloc».

 

D'aquest fet es derivarien uns danys morals, a més de la negligència important pel fet de perdre una cadira de rodes d'un usuari. Un cop finalitzi el termini de 21 dies, els afectats podran anar a una botiga a comprar-ne una de nova i enviar la factura al jutjat, en cas que la companyia no els la pagui, sumant-se així a la indemnització per danys morals.




Comentaris

envia el comentari