Urgent: Estudien implementar la baixa automàtica per l’augment de contagis
El Ministeri de Sanitat estudia implementar la baixa automàtica de tres dies per rebaixar la saturació a l’atenció primària arran de l’augment dels contagis per virus respiratoris de les últimes…



