1 de cada 3 estudiants reconeix que en algun moment desatén les seves obligacions per connectar-se a Internet
Un de cada tres estudiants de quart d’ESO de la província de Barcelona, el 36%, utilitza el mòbil més de tres hores al dia. Així es desprèn de l’enquesta d’hàbits…




