Atenció: si reps un missatge de Sanitat, la raó pot ser important!
La calor extrema s’ha avançat enguany i ja està deixant conseqüències preocupants sobre la salut pública. La ministra de Sanitat, Mónica García, ha advertit aquest dimecres que les altes temperatures…



