Lleida
diputació de lleidaEmprenedoriaescola del treballLLEIDA

L’Escola del Treball de Lleida impulsa talent jove i digitalització

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha participat en l’acte inaugural, en què ha destacat la col·laboració institucional i la preparació del talent jove

Comparteix

Imatge de la presentació. / Diputació de Lleida
Imatge de la presentació. / Diputació de Lleida

L’Escola del Treball de Lleida ha posat el focus en el talent jove i digitalització Lleida amb la 13a Setmana de l’Emprenedoria, una iniciativa adreçada a tot l’alumnat del centre. La proposta inclou xerrades, tallers, taules rodones i activitats transversals amb l’objectiu d’estimular la creativitat, reforçar l’esperit emprenedor i potenciar les competències digitals dels estudiants.

L’acte inaugural s’ha celebrat aquest dilluns al saló d’actes del centre. Hi ha participat el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, que ha destacat la importància de la col·laboració institucional i la preparació dels joves per afrontar els reptes professionals i tecnològics.

També han assistit a la inauguració el director de l’Escola del Treball de Lleida, Paco González; la regidora de l’Ajuntament de Lleida, Neus Caufapé, i la coordinadora territorial d’FP del Departament d’Educació i Formació Professional, Olga Castilla.

Una setmana per connectar emprenedoria i futur digital

La 13a Setmana de l’Emprenedoria se celebra sota el lema ‘Prepara’t per un futur present digital’. Durant tota la setmana, l’alumnat podrà participar en activitats obertes pensades per acostar-los a noves idees, experiències i eines vinculades al món professional.

L’objectiu del centre és oferir un espai per explorar l’emprenedoria des de diferents punts de vista. A més, la programació vol ajudar els estudiants a identificar oportunitats i a preparar-se per a un mercat laboral en transformació constant.

Jordi Verdú reivindica el paper de la col·laboració institucional

Durant la seva intervenció, Jordi Verdú ha reconegut la trajectòria de l’Escola del Treball de Lleida com a centre de referència en Formació Professional. En aquest sentit, ha recordat alguns dels reconeixements assolits pel centre al llarg dels darrers anys.

Entre aquests, ha esmentat el Premi Catalunya Educació, el reconeixement com a Centre d’Excel·lència en Energies Renovables i la participació destacada en els Premis Lleida Creativitat i Talent Emprenedor.

Verdú també ha subratllat la necessitat de mantenir la col·laboració entre institucions per fomentar l’emprenedoria i millorar l’ocupabilitat de l’alumnat. Segons ha exposat, aquest treball conjunt és clau per connectar la formació amb les necessitats reals del territori.

L’Escola del Treball, vinculada als sectors emergents

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica ha remarcat igualment el paper de l’Escola del Treball dins de l’Agenda Compartida ‘Lleida, Terra d’Oportunitats’. En aquest marc, ha situat projectes com el futur Centre de Formació Permanent en Economia Verda.

Aquest equipament ha de servir per enllaçar els estudis de Formació Professional amb sectors emergents i amb la transició cap a una economia més digital i sostenible. Així, el centre reforça la seva connexió amb nous àmbits professionals vinculats a la innovació i al desenvolupament econòmic.

Activitats obertes per a tot l’alumnat

La Setmana de l’Emprenedoria es prolongarà durant tota la setmana i ofereix a l’alumnat la possibilitat d’inscriure’s en activitats obertes. Els estudiants poden consultar l’agenda a través de la web del centre i formalitzar-hi la inscripció.

Amb aquesta programació, l’Escola del Treball de Lleida vol facilitar la participació dels joves en tallers, xerrades i taules rodones que poden esdevenir un primer pas per impulsar projectes innovadors vinculats al territori.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Pressió institucional al Segrià contra un pla energètic que genera rebuig
La Paeria culmina una actuació clau en un dels eixos principals de Lleida

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar