Els talls de trànsit a Lleida per la processó del Sant Enterrament marcaran la mobilitat al centre de la ciutat aquest Divendres Sant, 3 d’abril. Segons ha informat l’Ajuntament, les restriccions afectaran la circulació entre les 16 h i les 23 h, amb desviaments i limitacions d’accés en diversos carrers principals.
La celebració, un dels actes centrals de la Setmana Santa, inclourà l’Exhibició dels Armats a les 17.30 h i la processó a partir de les 19.30 h. El recorregut passarà per punts clau com la plaça Espanya, l’avinguda Blondel, l’avinguda Catalunya, el carrer Lluís Companys, Unió, Templers, Acadèmia i Sant Antoni, fins arribar a l’església de la Sang.
Quedarà prohibit estacionar a tot el recorregut
Des de la nit de dijous, a partir de les 22 h, quedarà prohibit estacionar a tot el recorregut fins a la finalització de l’acte. Agents de la Guàrdia Urbana de Lleida regularan el trànsit per garantir la seguretat i la fluïdesa de la mobilitat.
Els primers talls es produiran a l’avinguda Blondel i s’estendran progressivament a altres vies com Lluís Companys, Unió, Templers o Acadèmia. A partir de les 18 h, les restriccions seran continuades fins al final de la processó. També es veuran afectades vies com l’avinguda Balmes i la Rambla d’Aragó.
Tot i això, es permetrà el trànsit transversal en alguns punts per facilitar la mobilitat dels veïns i l’accés a serveis essencials. Els vehicles d’emergència, com ambulàncies, podran circular en tot moment seguint les indicacions policials.
Recomanen planificar els desplaçaments amb antelació
L’Ajuntament recomana planificar els desplaçaments amb antelació, evitar l’ús del vehicle privat i optar per anar a peu per accedir a la zona del recorregut. També s’han habilitat itineraris alternatius per accedir a punts com Balmes, Rambla d’Aragó o Lluís Companys.
Aquest dispositiu especial busca garantir el bon desenvolupament d’una de les celebracions més multitudinàries de la ciutat, minimitzant alhora l’impacte en la mobilitat urbana.










