Tanquen aquestes clíniques estètiques inesperadament. Reclama els teus diners!

Comparteix

Moltes clíniques dentals baix cost, com a clíniques Dentix, Dental, Funnydent o SmyDent, entre altres, van tancar les portes deixant a milers d’afectats amb els seus tractaments a mig fer. I una cosa similar ha passat amb centres d’estètica com a clíniques Nordetia, Happy Làser, Ideal i ara, segons les preguntes dels usuaris, ha succeït també amb alguns Centres Únic d’estètica i depilació, que han entrat en concurs de creditors i tancat les portes de la nit al dia.





 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

El problema és que molts usuaris havien començat tractaments, i a vegades, fins i tot quan ja els havien pagat o s’havien compromès amb una financera i ara es troben amb el servei sense prestar i amb els pagaments pendents o els diners perduts.

Quins són els teus drets?

Des d’OCU t’aconsellen als afectats pel tancament d’aquesta mena de serveis:

  • Que recopilin i guardin tot el material de què disposin que demostri la vinculació amb la clínica o el prestador de servei: des de publicitat, a contractes, factures, pressupostos… tota la documentació és necessària per a fer valer els seus drets.
  • Que es posin en contacte amb la clínica o el centre prestador de servei, presentant una reclamació per escrit, deixant constància que no s’ha complert el contracte i reclamant la finalització del tractament, exigint al mateix temps que els donin tota la documentació, com la còpia de l’historial mèdic, en el cas de serveis com a clíniques, i qualsevol altre document.
  • Que reclamin davant els Serveis de Consum els possibles perjudicis que el tancament hagi pogut ocasionar-los: no finalitzar el tractament (o el curs, o el servei contractat), pèrdua dels diners avançats, etc.
  • En cas d’haver sofert una mala praxi han de presentar una reclamació davant les autoritats sanitàries de la comunitat autònoma.
  • Si per a pagar el teu tractament havies demanat un crèdit vinculat al contracte de servei signat amb la clínica o el centre, et recomanem dirigir-te per escrit i de manera fefaent al departament o servei d’atenció al client de l’entitat financera on tinguis el crèdit, per a sol·licitar la seva anul·lació per no haver-se prestat el servei: si no es compleix els pactes, aquest crèdit deixa de ser exigible. Si passats dos mesos l’entitat no et respon o la seva resposta no és satisfactòria, pots presentar una reclamació davant el Banc d’Espanya.

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Societat

Tanquen aquestes clíniques estètiques inesperadament. Reclama els teus diners!

Comparteix

Moltes clíniques dentals baix cost, com a clíniques Dentix, Dental, Funnydent o SmyDent, entre altres, van tancar les portes deixant a milers d’afectats amb els seus tractaments a mig fer. I una cosa similar ha passat amb centres d’estètica com a clíniques Nordetia, Happy Làser, Ideal i ara, segons les preguntes dels usuaris, ha succeït també amb alguns Centres Únic d’estètica i depilació, que han entrat en concurs de creditors i tancat les portes de la nit al dia.





 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

El problema és que molts usuaris havien començat tractaments, i a vegades, fins i tot quan ja els havien pagat o s’havien compromès amb una financera i ara es troben amb el servei sense prestar i amb els pagaments pendents o els diners perduts.

Quins són els teus drets?

Des d’OCU t’aconsellen als afectats pel tancament d’aquesta mena de serveis:

  • Que recopilin i guardin tot el material de què disposin que demostri la vinculació amb la clínica o el prestador de servei: des de publicitat, a contractes, factures, pressupostos… tota la documentació és necessària per a fer valer els seus drets.
  • Que es posin en contacte amb la clínica o el centre prestador de servei, presentant una reclamació per escrit, deixant constància que no s’ha complert el contracte i reclamant la finalització del tractament, exigint al mateix temps que els donin tota la documentació, com la còpia de l’historial mèdic, en el cas de serveis com a clíniques, i qualsevol altre document.
  • Que reclamin davant els Serveis de Consum els possibles perjudicis que el tancament hagi pogut ocasionar-los: no finalitzar el tractament (o el curs, o el servei contractat), pèrdua dels diners avançats, etc.
  • En cas d’haver sofert una mala praxi han de presentar una reclamació davant les autoritats sanitàries de la comunitat autònoma.
  • Si per a pagar el teu tractament havies demanat un crèdit vinculat al contracte de servei signat amb la clínica o el centre, et recomanem dirigir-te per escrit i de manera fefaent al departament o servei d’atenció al client de l’entitat financera on tinguis el crèdit, per a sol·licitar la seva anul·lació per no haver-se prestat el servei: si no es compleix els pactes, aquest crèdit deixa de ser exigible. Si passats dos mesos l’entitat no et respon o la seva resposta no és satisfactòria, pots presentar una reclamació davant el Banc d’Espanya.
La malaltia que diagnostiquen per primera vegada a un nadó a Catalunya gràcies a la prova del taló
Les dones dediquen més hores que els homes a les tasques domèstiques i de cura

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.