Quina proposta fa @lapsoprod per contemplar el circ amb una mirada actual? La 27a Temporada d'Arts Escèniques de #Tàrrega us ofereix dissabte 5 de febrer 'Creatura', peça basada en el 'Bestiari del circ' de Pepe Viyuela
Teatre Ateneu
20:30hhttps://t.co/8Mt1ceqdnx pic.twitter.com/gmJ1Rf4FH6
— Ajuntament Tàrrega (@ajtarrega) January 31, 2022
Arriba a Tàrrega l'espectacle de circ Creatura, una de les propostes de la 27a Temporada d'Arts Escèniques que organitza la Regidoria de Cultura. Aquest muntatge de Lapso Producciones proposa contemplar el circ des d'una visió musical i poètica. Una peça que fusiona les arts en una proposta actual que gira al voltant d'un gènere clàssic obra dels germans Rafa i Antonio J. Campos, Rafael Rivera i Pepe Viyuela.
Lapso Producciones delectaran el públic amb aquest espectacle que empra de fil conductor el Bestiari del Circ escrit per Pepe Viyuela, un maridatge entre arts escèniques, musicals i literàries. L'acurada posada en escena compta amb alguns dels artistes del gènere més destacats del panorama internacional com són l'acròbata aèria Elena Vives, el malabarista Totó i el duo format per Marilén Ribot i Matías Marré d'Atempo Circo. Projecte Voltaire completen el cartell amb les seves evocadores creacions musicals. La cita és aquest dissabte 5 de febrer, a 2/4 de 9 del vespre, al Teatre Ateneu. Preu: 20 euros (menors de 18 anys: 5 euros).
[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]
Un dels cicles més veterans de les terres de Lleida
La 27a edició de la Temporada d'Arts Escèniques de Tàrrega, un dels cicles més veterans de les terres de Lleida, es clourà el divendres 18 de febrer amb Les irresponsables, espectacle produït per Bitó i La Villarroel que iniciarà la seva gira per Catalunya al Teatre Ateneu després de fer temporada a Barcelona.
Nora Navas, Marta Marco i Cristina Genebat donen vida a les tres amigues que protagonitzen aquesta obra sobre l'amistat que dirigeix Sílvia Munt a partir d'un text de l'argentí Javier Daulte. Una comèdia d'embolics on la situació escala minut a minut esdevenint un corrent d'emocions.