Sin categorizar

Atenció conductors: Demanen reduir la velocitat màxima d’aquesta via catalana

Comparteix

El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Ramon Lamiel, justifica la petició a l'Estat per tal que redueixi la velocitat màxima a l'AP-7, de 120 km/h a 110 km/h, davant l'incompliment de la distància de seguretat per part dels conductors.

 

En entrevistes a Catalunya Ràdio i Rac1 aquest dilluns, Lamiel explica que la majoria de sinistres en aquesta via (55%) són per encalç –impacte per darrere– i que, per tant, reduint la velocitat màxima s'afavoriria també una reducció de la sinistralitat: “Passar de 120 km/h a 110 km/h representa reduir de 100 metres a 75 metres la distància de seguretat. En conseqüència, es guanyen 25 metres de seguretat”.

 

[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

Trànsit justifica la reducció de velocitat a l'AP-7 per l'incompliment de la distància de seguretat | LleidaDiari.cat

 

Una observació recent

En una observació recent del Servei Català de Trànsit a l'AP-7, al seu pas per Santa Perpètua de Mogoda, es va determinar que el 70% de les motos que circulen pel carril del mig no respecten la distància de seguretat. Tampoc ho fan el 65% dels turismes ni el 37% dels vehicles pesants. Amb tot, Lamiel insisteix que reduint la velocitat es reduiria la possibilitat d'encalç i, per tant, s'incrementaria la seguretat de la via.

Atenció: Si has nascut entre aquests anys, t’has de vacunar contra la meningitis
Enxampat un camioner al Segrià amb una targeta a nom d’un holandès

Últimes Noticies

També et pot interessar

Atenció conductors: Demanen reduir la velocitat màxima d’aquesta via catalana

Comparteix

El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Ramon Lamiel, justifica la petició a l'Estat per tal que redueixi la velocitat màxima a l'AP-7, de 120 km/h a 110 km/h, davant l'incompliment de la distància de seguretat per part dels conductors.

 

En entrevistes a Catalunya Ràdio i Rac1 aquest dilluns, Lamiel explica que la majoria de sinistres en aquesta via (55%) són per encalç –impacte per darrere– i que, per tant, reduint la velocitat màxima s'afavoriria també una reducció de la sinistralitat: “Passar de 120 km/h a 110 km/h representa reduir de 100 metres a 75 metres la distància de seguretat. En conseqüència, es guanyen 25 metres de seguretat”.

 

[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

Trànsit justifica la reducció de velocitat a l'AP-7 per l'incompliment de la distància de seguretat | LleidaDiari.cat

 

Una observació recent

En una observació recent del Servei Català de Trànsit a l'AP-7, al seu pas per Santa Perpètua de Mogoda, es va determinar que el 70% de les motos que circulen pel carril del mig no respecten la distància de seguretat. Tampoc ho fan el 65% dels turismes ni el 37% dels vehicles pesants. Amb tot, Lamiel insisteix que reduint la velocitat es reduiria la possibilitat d'encalç i, per tant, s'incrementaria la seguretat de la via.

Últimes Noticies

També et pot interessar