Lleida
activitats Sant Jordiintercanvi de llibresSant Jordi UdLUniversitat de Lleida

La UdL omple Sant Jordi de llibres, idiomes i cultura

La Biblioteca de Lletres regala obres duplicades i la d'Agrònoms organitza un 'hospital del coneixement'

Comparteix

udl
L'Institut de Llengües fa parades a tots els campus / Foto: IL-UdL

La Universitat de Lleida (UdL) celebrarà enguany la diada de Sant Jordi amb un ampli programa d’activitats culturals repartides pels diferents campus de la ciutat. Intercanvis de llibres, lectures multilingües, sortejos literaris i fins i tot un original “hospital del coneixement” formen part de les propostes impulsades per l’Institut de Llengües, la unitat de Biblioteca i Documentació i el servei d’Edicions i Publicacions.

La majoria d’actes tindran lloc el dimecres 22 d’abril, vigília de Sant Jordi. Una de les iniciatives més destacades serà la instal·lació de parades d’intercanvi de llibres als campus del Rectorat, Cappont, Ciències de la Salut i Agrònoms. Qualsevol persona podrà portar un llibre, en qualsevol idioma, i endur-se’n un altre a canvi.

Totes les persones participants rebran un petit lot

Les parades seran gestionades pels membres del Voluntariat Lingüístic de la UdL. A més, totes les persones participants rebran un petit lot amb una bossa de roba, una llibreta, un marcador fluorescent i un llapis.

Al Rectorat, les activitats continuaran a la tarda amb una lectura multilingüe de clàssics de la literatura universal. Estudiants internacionals que participen en els cursos de llengües de la universitat llegiran fragments d’obres emblemàtiques en diferents idiomes. La proposta, batejada com a ‘Sant Jordi de clàssics’, tindrà lloc a la sala de juntes de la tercera planta.

La Biblioteca de la Facultat de Lletres també s’afegeix a la celebració amb una taula de llibres provinents de donacions i intercanvis científics. Els exemplars es podran agafar gratuïtament fins al 23 d’abril. A més, es farà el sorteig d’una col·lecció completa de literatura catalana entre les persones que demanin llibres en préstec.

Un espai temàtic amb parcel·les de llibres i una “granja” de recomanacions

Per la seva banda, la biblioteca de l’ETSEAFiV es convertirà en un espai temàtic amb parcel·les de llibres i una “granja” de recomanacions literàries. Els participants rebran un punt de llibre de paper plantable commemoratiu. Durant tota la setmana, la UdL també oferirà descomptes en les seves publicacions per acostar encara més la lectura a la comunitat universitària i a la ciutadania.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Macrooperatiu dels Mossos a Lleida i Seròs contra el tràfic de droga i armes
Cues i nit al ras a Lleida per regularitzar migrants

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar