La UGT-Terres de Lleida organitza el poper dilluns, dia 26 d'abril, a les sis de la tarda, i en el marc del Dia Internacional de la Salut Laboral, la jornada 'Prevenció, alimentació i esport: repercussió i beneficis en la salut laboral'.
Una sessió, oberta al públic en general, que pretén oferir als treballadors i treballadores tips i consells, tant en l'àmbit de prevenció com per rendir més a la feina i/o prevenir lesions o danys, causats per una mala postura o una acció repetitiva. La xerrada comptarà amb la intervenció de tres ponents: Josep Bonet, coordinador tècnic de Salut Laboral del sindicat UGT de Catalunya; Marta Romera, dietista integrativa i periodista; i Javi Jaramillo, personal trainer.
[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

Els diferents ponents
Josep Bonet serà l'encarregat d'iniciar la jornada. Durant la seva intervenció detallarà les principals mesures de prevenció a l'empresa i revisarà la legislació actual. Marta Romera, facilitarà als participants consells i tip per saber com s'han d'alimentar per tenir més energia i benestar durant les hores de feina.
Així mateix, també aportarà idees de menjars saludables fora de casa. Finalment, Javi Jaramillo, se centrarà en la higiene postural, els moviments articulars i els tips per un bon descans, puntal bàsic per rendir després al lloc de treball. Les persones interessades a apuntar-se poden fer-ho a través d'aquest enllaç (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMxqGfFyFNjmnwS0eMwgbfT5JSFVjFAhmoTYf82m3c_o1MMg/viewform) fins al dilluns vinent, dia 26 d'abril, a les nou del matí.