Vielha tornarà a ser epicentre del mototurisme durant els dies 1 i 2 de setembre amb la celebració de la 12a edició de la ‘RodiBook’, la prova no competitiva de motociclisme que se celebra al Pirineu. La competició assoleix enguany la xifra rècord de 1500 participants, suposant una repercussió econòmica per al conjunt del sector turístic de Vielha e Mijaran de més de 300.000€. La prova té lloc per la Val d’Aran, Aragó i sud de França, completant més de 700 km en les diferents modalitats preparades.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
L’aparcament de les antigues casernes militars és l’epicentre d’aquest esdeveniment, acollint la sortida i l’arribada, així com la carpa on es
desenvoluparà el sopar dels participants la nit del 2 de setembre. Així mateix, enguany s’ha duplicat la presència d’expositors amb les marques oficials de motocicletes. La ‘RodiBook’ ja és un clàssic dels esdeveniments de l’estiu a Vielha e Mijaran, que reuneix participants arribats de diverses zones d’Espanya, així com d’altres països d’Europa.
«Un any més, Vielha e Mijaran torna a situar-se com l’epicentre del mototorisme al Pirineu amb la celebració de la ‘RodiBook’. Un esdeveniment que ja és un clàssic en el calendari d’esdeveniments en el nostre municipi, marcant gairebé el final d’un estiu molt important per a Vielha e Mijaran a nivell esportiu», comenta l’alcalde de Vielha e Mijaran, Juan Antonio Serrano.