Societat

L’empresa telefònica que planteja una retallada de milers de llocs de treball a tot el món

Comparteix


Vodafone ha obtingut un resultat de 12.335 milions d’euros, un 344% més, amb uns ingressos que només han pujat un 0,3% per l’impuls del mercat africà. La consellera delegada de l’operadora, Margherita della Valle, que va ser nomenada fa tres setmanes, ha admès que el rendiment no és prou bo i ha empitjorat en comparació amb els competidors en els mercats més importants com l’espanyol, l’alemany i l’italià. Tenint en compte aquest escenari, ha anunciat un canvi d’estratègia que passa per, entre d’altres, una retallada d’11.000 llocs de feina a tot el món en els tres anys vinents. «Vodafone ha de canviar», ha afirmat Della Valle en una trucada amb inversors aquest dijous, on ha anunciat “canvis significatius” per a tota l’organització.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!






La consellera delegada ha detallat que els resultats de Vodafone han empitjorat amb el temps en comparació amb els competidors a Europa, sobretot a Espanya, Alemanya i Itàlia. «Hem de superar alguns reptes clars. Som més complexes del que necessitem ser, cosa que limita la nostra agilitat comercial en l’àmbit local», ha dit.

Per això, ha situat com a objectiu ser la millor ‘teleco’ d’Europa i Àfrica i, per aconseguir-ho, ha considerat que necessiten canvis essencials. Segons la directiva, Vodafone centrarà ara el focus en el bàsic i convertir-se en una organització més simple i més àgil, fet que passarà per una retallada d’11.000 llocs de treball durant tres anys, tant a les seus centrals com als mercats locals. Entre les accions previstes, hi ha un pla concret per Alemanya, on la companyia ha patit especialment (-1,6%) i també un canvi estratègic a Espanya, on els ingressos han caigut un 5,4%. Les inversions de l’any 2024 se centraran a millorar l’experiència del consumidor.




Científics catalans descobreixen les propietats d’un component clau en la protecció solar
Alerta: Experts en l’atenció a la discapacitat intel·lectual alerten d’excés en receptes de medicaments

Últimes Noticies

També et pot interessar

L’empresa telefònica que planteja una retallada de milers de llocs de treball a tot el món

Comparteix


Vodafone ha obtingut un resultat de 12.335 milions d’euros, un 344% més, amb uns ingressos que només han pujat un 0,3% per l’impuls del mercat africà. La consellera delegada de l’operadora, Margherita della Valle, que va ser nomenada fa tres setmanes, ha admès que el rendiment no és prou bo i ha empitjorat en comparació amb els competidors en els mercats més importants com l’espanyol, l’alemany i l’italià. Tenint en compte aquest escenari, ha anunciat un canvi d’estratègia que passa per, entre d’altres, una retallada d’11.000 llocs de feina a tot el món en els tres anys vinents. «Vodafone ha de canviar», ha afirmat Della Valle en una trucada amb inversors aquest dijous, on ha anunciat “canvis significatius” per a tota l’organització.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!






La consellera delegada ha detallat que els resultats de Vodafone han empitjorat amb el temps en comparació amb els competidors a Europa, sobretot a Espanya, Alemanya i Itàlia. «Hem de superar alguns reptes clars. Som més complexes del que necessitem ser, cosa que limita la nostra agilitat comercial en l’àmbit local», ha dit.

Per això, ha situat com a objectiu ser la millor ‘teleco’ d’Europa i Àfrica i, per aconseguir-ho, ha considerat que necessiten canvis essencials. Segons la directiva, Vodafone centrarà ara el focus en el bàsic i convertir-se en una organització més simple i més àgil, fet que passarà per una retallada d’11.000 llocs de treball durant tres anys, tant a les seus centrals com als mercats locals. Entre les accions previstes, hi ha un pla concret per Alemanya, on la companyia ha patit especialment (-1,6%) i també un canvi estratègic a Espanya, on els ingressos han caigut un 5,4%. Les inversions de l’any 2024 se centraran a millorar l’experiència del consumidor.




Últimes Noticies

També et pot interessar