Sin categorizar

Xina, mercat objectiu de la XV edició de l’International Wine Business de la Cambra de Lleida

Comparteix

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Lleida ha posat altra vegada a l'abast dels cellers catalans i espanyols l'oportunitat de presentar els seus productes a una selecció d'importadors xinesos que durant l'últim mes han estat celebrant reunions i realitzant tasts virtuals amb els representants dels cellers. L'activitat, clarament consolidada i que arriba a la quinzena edició, ha hagut de fer-se en format virtual a causa de les restriccions i dificultats causades per la pandèmia de la Covid-19.

 

Aquest fet no ha restat l'interès dels cellers, ja que s'ha comptat amb una participació de 20 cellers que han presentat vins de fins a 14 denominacions d'origen i que han mantingut contactes amb 16 importadors de vins de la Xina. Cal assenyalar que tant la Diputació de Lleida -a través del Patronat de Promoció Econòmica-, la Generalitat de Catalunya –a través d'Acció-, i CaixaBank, han col·laborat en la realització d'aquest esdeveniment.

Imatge d'una conferència online

Xina, mercat objectiu de la XV edició de l'International Wine Business de la Cambra de Lleida | LleidaDiari.cat

 

Els bons resultats comercials assolits arran d'edicions anteriors

De fet, van ser els bons resultats comercials assolits arran d'edicions anteriors –la darrera amb el Japó i Corea del Sud just abans de la pandèmia-, així com les dificultats que ha viscut un sector tan lligat al de la restauració i el turisme com és el del vi, el que ha fet que els cellers demanessin específicament establir contactes per tal que la Cambra de Comerç no aturés les seves missions inverses, tot i les limitacions del format online en un esdeveniment d'aquestes característiques.

 

En total han estat un total de 96 les reunions que s'han dut a terme, i 288 els vins tastats durant aquestes reunions, que han de servir com a punt de partida per establir acords comercials entre els cellers catalans i els importadors de la zona de Beijing, Shanghai i Hong Kong.

El 57è Concurs de Vestits de Paper torna amb 51 vestits d’arreu de l’Estat aquest dissabte 18 de desembre
El maltractament infantil augmenta el risc de comportament suïcida juvenil, segons la UdL

Últimes Noticies

També et pot interessar

Xina, mercat objectiu de la XV edició de l’International Wine Business de la Cambra de Lleida

Comparteix

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Lleida ha posat altra vegada a l'abast dels cellers catalans i espanyols l'oportunitat de presentar els seus productes a una selecció d'importadors xinesos que durant l'últim mes han estat celebrant reunions i realitzant tasts virtuals amb els representants dels cellers. L'activitat, clarament consolidada i que arriba a la quinzena edició, ha hagut de fer-se en format virtual a causa de les restriccions i dificultats causades per la pandèmia de la Covid-19.

 

Aquest fet no ha restat l'interès dels cellers, ja que s'ha comptat amb una participació de 20 cellers que han presentat vins de fins a 14 denominacions d'origen i que han mantingut contactes amb 16 importadors de vins de la Xina. Cal assenyalar que tant la Diputació de Lleida -a través del Patronat de Promoció Econòmica-, la Generalitat de Catalunya –a través d'Acció-, i CaixaBank, han col·laborat en la realització d'aquest esdeveniment.

Imatge d'una conferència online

Xina, mercat objectiu de la XV edició de l'International Wine Business de la Cambra de Lleida | LleidaDiari.cat

 

Els bons resultats comercials assolits arran d'edicions anteriors

De fet, van ser els bons resultats comercials assolits arran d'edicions anteriors –la darrera amb el Japó i Corea del Sud just abans de la pandèmia-, així com les dificultats que ha viscut un sector tan lligat al de la restauració i el turisme com és el del vi, el que ha fet que els cellers demanessin específicament establir contactes per tal que la Cambra de Comerç no aturés les seves missions inverses, tot i les limitacions del format online en un esdeveniment d'aquestes característiques.

 

En total han estat un total de 96 les reunions que s'han dut a terme, i 288 els vins tastats durant aquestes reunions, que han de servir com a punt de partida per establir acords comercials entre els cellers catalans i els importadors de la zona de Beijing, Shanghai i Hong Kong.

Últimes Noticies

També et pot interessar